Recenze (395)
Křižáci (1960)
Až se ti otevře rána po medvědím sádle, musíš si tam dát bobří tuk. Křižáci byli kdysi asi epickým filmem, ale v současnosti jsem z toho smíchy nemohl. Navíc to v první půli vypadá jako slovanská fantasy pohádka (lovení bobrů) plná nesmyslnejch výjevů (zaplutí do močálu) a repulzivní kultury (kat v červenejch legínách). Pak se udatní rytíři začnou tolčokovat jako když zbraně drží poprvé a sebestředná režie točí scény s extradimensionálním pití piva a bojů s hadrovými panáky... To už jsem byl zlomenej a musel jsem se smát i výrokům typu: "Ze Štítného jdete? Nešukali jste tam děcka?"
2 zbraně (2013)
Sodoma Reykjavík fungoval. Tohle, nevím proč, ne. Islandský humor působí v Americe dost násilně ulítle.
To už jsem viděl: Déja vu (1987)
Nervy cuchající psychologický horor, formálně opojnější než režisérova Variola Vera.
Zmizení (2013)
Velmi atmosferický thriller o nerozvážných rozhodnutích a pochybných vírách. Škoda, že si myslí, že je moc chytrej a neustále opakuje indicie a na konci pro jistotu vše vysvětlí. A škoda, že tu Paul Dano půl filmu hraje pouze svým pravým okem.
The Canyons (2013)
Na googlu si najděte fotky nahé Lindsay Lohanové a tím s Canyons skoncujte. Jedná se o povšechně nevyužitou záležitost.
Třetí část noci (1971)
Polský Josef K v halucinačním oparu umírajícího Krakova svádí marný boj sám se sebou ve snaze najít světlobod svého počínání. Prostřednictvím sugestivní ruční kamery (a jejích mikroskopických pohledů), absurdních cákanců krve, paranoidně roztroušeného syžetu a nechutně mrazivých lokací dovede Třetí část noci přenést na jedince vzácnou a podmanivě odpornou atmosféru druhé světové a neschopnosti vymanit se z točícího celku. Ačkoli je Třetí část noci především psychologický horor, krvavé záběry vší by obstály jako solidní monster film.
Indiana Jones and the Temple of the Forbidden Eye (1995)
Bezduchá pompéznost a neschopnost, která si nezaslouží ani jednu hvězdu. Díky bohu to Ford jenom namluvil.
Probudím se včera (2012)
Češi jsou fakt neskutečný. Na jedné straně archetypální oblbovák, na druhé nelogická guilty pleasure, na další koncentrovaná reklama zejména na orbitky, shock, drogerii teta a lobkowicze. "Co se vám stane, když se polijete kyselinou?" "Budu politej?" "No jak se zachráníte? Polejete se zásadou!" - jen jedna z hlášek vysvětlující veškerý intelekt filmu...
50 tablet (2006)
Laskavá záležitost s pointou, co ale trpí zejména svou laciností a nehorázně slabou režií, která nezvýrazní žádný moment, na který má potenciál.
Pot a krev (2013)
Johnny Wu mě nechal v těch sračkách! Satirické, zábavné, našlápnuté a vlastně i chytré. 4,5*