Poslední recenze (349)
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Hru jsem hrál jen chvíli, ale seriál je poměrně slušné postapo, kde postavy většinou jednají celkem logicky. Nicméně tahle část mě zase připomněla, že je 21 století. Když mu spadl ten fousáč do pasti, tak si říkám, že teď můžou založit Gay republiku. A tu máš čerte kropáč! Za pár minut už si dávají hudlany a nazí a chlupatí se oddávají orálnímu sexu. Prý tedy bukvice jsou i ve hře, ale poslední dobou je toho už moc. Dost mi to srazilo hodnocení.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jak tu někdo psal, že si hrajeme na fajnšmekry a pak si pustíme Kameňák...tak jo, klidně. Po tomhle průjmu si půjdu pustit něco, co má hlavu a patu. Tohle bylo horší, než jednička. A to už jsem zapomněl, o čem jednička byla. Nestála ani za zapamatování.
Fallout - Začátek (2024) (epizoda)
Přesně jak jsem čekal. Pár odpovědí přišlo, ale bylo jich málo. Některé linie zůstaly otevřené k dalším dílům. I když jsem to čekal, tak mě to zklamalo.