Recenze (19)
Kick-Ass 2 (2013)
Docela dost zvratů, který mě příjemně překvapili. Takže lepší než 3* rozhodně :-) Ale je to oddychovka
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Důstojné pokračování. Krásné reference na předchozí díly. Líbilo se a stojí za to vidět.
What's on Your Mind? (2014)
S těmahle videama se roztrh pytel, sice je to všechno vlastně z části pravda a každý se v tom trochu vidí, ale... Lidi to budou sdílet aby udělali "svůj kus práce" na zlepšení světa, možná se nad tím trochu zamyslí a tím to hasne ;)
Terapie láskou (2012)
Krásné a je v tom všechno :)
Láska přes internet (1998)
Komedie která byla v době kdy ješte nebyly takové ty rychlokvašky komedie. Velice přijemné a milé.
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Má to skolny k tomu aby vás to omrzelo ale zábava královská
Pokémon (1997) (seriál)
To je ta nejhorší mánie, která mohal kdy přijít!
Kobra 11 (1996) (seriál)
Jednu hvězdu si to zaslouží a další za dobré bouračky na začátku :-)
Monstrum (2008)
Od začátku až do konce naprosto geniální. Vznikl tím nový pojem "panická kamera", která se mi strašně líbí a určitě se zalíbí i vám. Nemám nic co bych tomu vytknul. Naprosto vás to vtáhne do děje a celý film prožíváte sami. Tenhle film naprosto degradoval filmy typu Godzila nebo Válka Světů. Oproti tomuhle jsou hrozně umělé. a mám pocit že by mě už ani tak nebavili jako mě bavili předtím než jsem tohle viděl. Jsem velmi velmi nadšený a vřele doporučuju.
Saw 4 (2007)
V podstatě nic novýho. Samý hnusárny a nechuťárny. V podstatě ani jako horor se to nedá brát, protože jsem v kině seděl naprosto klidně. Ani lehce nechutný humor tam nebyl. Vlastně tam nebylo nic. Nevím proč bych měl na něco takovýho koukat. Z kina jsem odcházel tak jak jsem do něj přišel. Nic mi to nedalo.