Poslední recenze (581)
Vůle (2023)
Na začiatku dvaja policajní nováčikovia tak akosi nechtiac zabijú šialene zúrivého nemeckého esesáka, po ktorom hneď začnú okupanti, na čele s psychopatickým veliteľom, pátrať. Na týchto dvoch tupcov na čele s "Rocom Siffredim", máte od samého začiatku nervy a zlosť (mimochodom za tieto herecké výkony tiež hviezda dole). Že tí dvaja majú niečo "zalubom" vidno z kilometra a všetko prezradia už len svojim správaním. Neskôr dokonca jeden z nich "len tak" v opitosti všetko vytára rovno Nemcom, za čo budú pykať iní. Fakt skvelý to hrdina. Scenárista si to evidentne chcel uľahčiť, aby hlavným postavám trochu zavaril, ale nemusel to robiť spôsom "čím horšie, tým lepšie". Ale ešte viac si myslím, že tu o nejaký scenár ani nešlo, skôr sa tu chcel niekto "zabaviť" a upútať diváka v tomto vojnovom prostredí zopár gore scénkami. Nič proti Netflixu, ale asi si po tomto vojnovom psychothrilleri pozriem nejaký poriadny ruský vojnový film, kurňa! 42,5%.
Modrooký samuraj - Omezený počet cest (2023) (epizoda)
Oproti prvým dvom dielom je to zlepšenie, pretože príbeh tu začal pomaly naberať kontúry a tiež tu začína byť prítomný aspoň malý náznak chémie medzi postavami, čo by mala byť v následujúcich dieloch už úplná nutnosť. Zatiaľ mi tu ale nič dych nevyrazilo a dávam teda triezvych 70%.
Vedlejší produkt - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Čistokrvná kriminálka od prvej do poslednej minúty. Herci sú celkom prirodzení a nimi zahraté vzťahy medzi postavami veľmi uveritelné, takže všetko tu funguje ako má. A má to dokonca aj napätie. Som zvedavý čo bude ďalej. Zatial 75%.