Poslední recenze (9)
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Jestli jste měli rádi „Žhavá sedla“ a ostatní filmy Mel Brookse, nebo „Připoutejte se, prosím“ a „Žhavé výstřely“, tak se budete smát této české komedii absurdu. Neprávem špatně oceněný film, asi kvůli české neoblíbenosti toho typu srandy. Má dynamiku, nespomaluje až do konce, to je to důležité. Ale je to lehké, to jo.
Otřes systému (1990)
Nespravedlivě podhodnocený film. Řemeslně poctivě udělané drama. Nejdůležitější je ale vedoucí myšlenka : - co nám brání, abychom nezačali vládnout světem, teď a tady ? Co je za potřebí, aby člověk přestal akceptovat nastavená pravidla ? Pravé drama tkví v momentu změny. V otřesu systému. A spouštění svobodné vůle z řetězu. Démonské moci, která je v každém z nás. Alister Crawley zdraví.
Ex Machina (2014)
Ex machina stejně jako Anihilace jsou filmy především vizuálně hezké. Ideje, které rozebírají jsou aktuální, otázky správné. Ale ! Garland prostě neumí napsat dobrý scénář. A o tom to je. Kdyby angažoval npr. Paula Shrodera, to by určitě vzniklo mistrovské dílo. Poučí se člověk z chyb ? Doufejme.