Recenze (25)
LOVEní (2019)
Hvězdička za epizodku s Jaroslavem Pleslem a Janou Švandovou. Jinak jsem tak otřesný film už dlouho neviděla.
Záchranný plán - Skoulený plán (2018) (epizoda)
O třídu lepší než první díl, konečně se v seriálu také ukazuje zábava. Scéna s emotikony pobavila.
Tylko nie mów nikomu (2019)
Celý dokument s českými titulky můžete online zhlédnout zde: https://videacesky.cz/video/jen-to-nikomu-nerikej .
Bez rozkoše (2019) (seriál)
Nový japonský seriál od Netflixu, který mě na první pohled upoutal (přiznám se) svým názvem a vizuálem. Ale nenechte se klamat, seriál je spíše romantický, vztahový a i zvláštně vtipný. První dva díly byly perfektní, postupně seriál začal ztrácet dech a působil podivně rozvláčně, na konci naštěstí zase nabírá na tempu. Nicméně kvůli skvělým prvním dvěma dílům, originálnímu námětu a provedení nadhodnocuji a dávám 4 hvězdičky.
Narcos: Mexiko - Kolumbijská spojka (2018) (epizoda)
Po slabším rozjezdu se seriál konečně začíná přibližovat původnímu Narcos. Návrat starých postav víc než potěšil.
Strážmistr Topinka - Zločin na poště (2019) (epizoda)
Rozhodně to nebyl takový průšvih, aby si to zasloužilo odpad, který tu padal ještě v době, kdy díl nebyl odvysílaný. Zatím jsem na polovině, vypadá to jako nenáročná zábava a sleduje se to zatím lépe než Doktor Martin. Velkou zásluhu na tom mají samozřejmě vtipný Robert Mikluš v hlavní roli a krásná Jenovéfa Boková, oba jsou docela neokoukaní a hrají příjemně a přirozeně. Uvidíme, jak to bude pokračovat dále.
Like Father (2018)
Další z průměrných komedií z produkce Netflixu. Děj je samozřejmě opět předvídatelný a hlavní hrdinka příšerně nesympatická. Nicméně film zachraňují lokace: plavbu luxusní lodí nebo výlet na Jamajku by mi nevadilo zažít. Všechna čest tvůrcům za skvělé záběry a boží soundtrack. Pokud je letní večer, vy chcete vypnout, nad ničím nepřemýšlet a jen si pustit oddychový film, tak je Like Father dobrá volba. (A Seth Rogen se ve filmu objeví pouze v malé roli, neměl by být uveden mezi hlavními herci.)
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Zápletka z minulosti bohatě předčí současnou dějovou linii. Hvězdou filmu je Lily James, která z přehledem zvládá být jak ztřeštěnou, impulzivní a veselou Donnou, tak i zklamanou a odhodlanou se postavit na vlastní nohy. Zároveň skvěle tančí a zpívá. Celkově jde o další "feel good" film, ale posledních dvacet minut (cca od nástupu Cher až do konce) je peklo - vidět jen je, nedivím se, že všichni nesnáší filmové muzikály.
Ceny Thálie 2017 (2018) (pořad)
Bohužel, pro mě nekoukatelné. Václav Moravec nebyl vhodným moderátorem, experiment se nevydařil. Opět se "nestíhalo", je ostuda, že nebyl ani dostatečný prostor pro poděkování. Medailonky s nominacemi občas působily přinejmenším zvláštně.
Dabing Street - Inzerát (2018) (epizoda)
Z původně výborného seriálu se během posledních dílů stává spíše parodie sama na sebe. Seriál si přímo libuje v laciném humoru a hysterických scén, což je možná chvíli osvěžující, po devíti dílech to ovšem začne nudit. Nicméně přihazuji hvězdičky za poslední scénu s dabingem Václava Neužila a skvělou titulkovou píseň "When Love Runs of Time". Škoda, že mě poslední dobou baví víc soundtrack než seriál samotný.