Recenze (300)
Umbrella Academy - Série 2 (2020) (série)
Druhá série mě bavila daleko víc. Uvidíme co přinese ta další, otevřené je to skvěle.
Nejdrsnější věznice světa (2016) (seriál)
Hodnotím 3. a 4. sérii s Raphaelem Rowem.
Prokletá (2020) (seriál)
Za poslední díl zvedám na 3*, jinak nuda až na pár světlých momentů a přitom to není vůbec špatně udělaný, ale příběhově to vázne.
Řád (2019) (seriál)
1. Série: Druhá polovina první série byla skvělá a za konec dávám 4* | 2. Série: Druhá série je bohužel podstatně horší, přijde mi, že byli 3 díly o něčem, pak zase o něčem úplně jiném a vlastně mi to celé nedávalo smysl. Slabé 2*
Outer Banks (2020) (seriál)
Ale jo, jako celek nic převratného, ale líbilo se mi prostředí ve kterém se to celé odehrávalo, takže nakonec zvedám hodnocení o jednu hvězdu.
Mizerové navždy (2020)
Já se bavil náramně. Příběhově nic extra, ale nahláškovaný dobře, akce slušná, Bjorn z Vikingů výbornej. Víc takových filmů.
Planeta nezadaných 3 (2019)
Za mě to zabila poslední půl hodinka, aby to dostalo stejně jako ostatní díly o hvězdičku navíc. První polovina je ale skvělá.
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
Tohle mě nebavilo. Vydržel jsem 3 díly a pak se přistihl, jak při koukání vlastně přemýšlím nad něčím jiným a TV vůbec nevnímám. To je asi dostatečný důvod nekoukat dál.
Tekutý písek (2019) (seriál)
Pro mě prozatím nejméně povedený seriál na Netflixu. Od třetího dílu vás hlavní hrdinové svým chováním v podstatě neustále štvou, možná díky znechucení vám unikne nějaké to poselství. Konec snad ani řešit nebudu. Za mě velmi slabé.
Rambo: Poslední krev (2019)
Za posledních 20-25 minut zvedám hodnocení. Začátek se hodně táhne, spíše bych uvítal více akce, více Ramba.