Recenze (155)
Lepší už to nebude (1997)
Nicholson vážne hral skvelo, ale aj tak OCD ... ako na vine je scénar, on to zahral dobre, ale kompulzívny človek ... toto nie ... potom postava Hunt liezla na nevry, Hunt ako herečka mi lezie na nervy vždy, ale tu ako servírka s psychickými problémami (za toto dostať cenu akadémie?)... pár vtipných momentov tam bolo (Nicholson), pozrieť sa to dalo, ale dosť som sa pri tom nudil (od bodu kedy idu do Baltimoru, celá druha polovica filmu... možno som to nepochopil)... 55%
Arachnofobie (1990)
Čakal som prúser a dočkal som sa príjemneho prekvapenia. Komédia/ horor s pavúkmi ... ako neznelo to lákavo, vo výsledku to však nemá ani s komédiou a ani s hororom veľa spoločného. V skutočnosti je to veľmi pekne natočený thriller, ktorý je našťastie neprehnaný a slušne spracovaný (aj tak je to však béčkovy film), určite neurazí ... 65%
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Chápem, že Weisz si asi prečítala scenár a má svoje medze, nechápem prečo to Bello zobrala, Fraser ma nebavil, mladý Ford tragicky, scénar - škoda reči, nezmysly typu bigfooti, draci .... 5%
Válka Roseových (1989)
Dlhé intro, pomer vtipného ku stopáži sa mi tiež nezdal dostatočný, v skutočnosti ide o dvojicu priparaných, teda aspoň jeden (jedna) určite.... celé mi to prišlo ako absurdný príbeh o zahnaní nudy ľudí bez problémov a vyhrotenie až do absurdity ( pre mňa uveriteľnej) ..... 60%
Na tuhle nemám (2010)
Mne to prišlo, ako keby niekto okopíroval Chucka a pridal American Pie. Tá podoba s Chuckom je aj na fyzickej úrovni, ale našťastie Baruchel je minimálne o level vyššie ako Zachary Levy (škoda, že Eve na Strahovski nemá) a keďže som to prvých desiatich minútach hádzal do odpadu a čakal ďalšiu ultra trápnu komédiu, celkom príjemne ma prekvapil ďalší vývoj. Občas vtipné, občas celkom pekné, vykradnuté z ( American Wedding som ešte nespomenul ...), občas trošku trápne a občas až príliš prehnané ... 55%
Ochránce (2012)
Logika kuľhá, uveriteľnosť hlboko pod nulou, akcia skvelá, toto totiž nie je ani thriller, ani krimi toto je čistokrvný akčný film... záverečné stretnutie Statham vs. Mount, tak takýto priebeh final fight som už dlho hľadal a hlavne kvôli tomu idem s hodontením nahor ... 70%
Chaos (2005)
Chaos v hlave mal akurát tak Giglio, začína to katastrofálne, skoro až komediálne ( alebo skôr paródia), ďalej to je tupé, aby divák s IQ 80 mohol spokojne tlieskať, po tom prichádza Snipesov zvrat, čo tam nejak nepasuje, ale načo sa trápiť s logikou, keď normálny si to druhý krát nepozrie a debil to aj tak nepochopí, po scéne s chatkou + Snipes už je úplne jasné, že ideme niečo na štýl Swordfish a koniec teda očakávaný, inak od piatej minúty som si myslel, že tam asi bude nejak zapojený, pretože to je jediné logické vysvetlenie, po tom Callo reči ala Curtis brother ... a potom swing... je to proste dosť zlé, celé, bez logiky, ešte Philippe do toho sa tam snaží nebyť trápny a ... možno som to až prehnal, ale... 10%
Nevyřízený účet (2013)
Klasický akčný film typu Statham ... 55%
Co je šeptem... (2005)
Keď po desiatich minútach presne viete odhadnúť priebeh ďalších desiatich minút a potom zase a zase (keby to bolo aspoň o trošičku viac vtipné, ale zase je to lepšie takto ako keby to mali pokusy o vtip spraviť trápnym) ... 50%
Temný bojovník (2014)
Pridať pár gagov a mohla to byť celkom slušná paródia na historický film, ale takto ... začalo to Cagom a od trápnosti to išlo iba ku trápnosti, až kým tam znova nenabehol Cage a premenil trápnosť na absolutnú stupiditu. Bez scenára, bez logiky, s Cagom, a v hlavnej úlohe nesmrteľný, polku filmu zdrogovaný, druhú polku na kašu rozsekaný blbeček, ktorý ... 15%