Poslední recenze (424)
Atlas mraků (2012)
Spoiler: Kdo má rád násilí ve všech podobách, vraždy, sebevraždy, střelbu, rozprsklé hlavy a těla apod., ten si jistě užije. Pro mě hnus zbytečně zdůrazněný a několikrát jsem chtěla sledování přerušit, ale byla jsem přece jen zvědavá, co z toho vyleze. Bohužel, ty rychlé střihy do jiných dob a dějů a postavy včetně vztahů mezi nimi, souvislosti mezi minulostí a budoucností jsem nepobrala. Jediné, co jsem pochopila, byl začátek a konec filmu. Hodnocení dávám za myšlenku, že karma nejspíš existuje, i když v tomto filmu tedy to nějak nebylo zrovna srozumitelné: kdo, s kým, o čem, pro koho... Hm.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Nesnáším válečné filmy, brutální scény, ať už z jakékoli doby, ale je to tak dobře natočené, že to musím nakonec uznat a ocenit. Děj mě vtáhnul a nenudila jsem se, jak jsem se obávala, naopak, pořád bylo nějaké překvapení. Pro slabší povahy ale moc nedoporučuji, hlavně ne před spaním. Ale třeba jsem jen přecitlivělá. Hudba v celém filmu a vůbec zvuk, střih a herecké výkony skvělé.
Sunshine (2007)
Pro mě velké zklamání. Od půlky zcela nepřehledné, kdo je kdo, co dělá a proč, k tomu zmatek i v ději, nesmysly vršené na sebe... Hodnocení dávám za hudbu, za základní myšlenku a za úplný závěr filmu.