Poslední recenze (180)
Poupata (2011)
Ten typ filmu, o kterém přemýšlíte při nejmenším ještě pár hodin po shlédnutí ale zároveň film, na který je třeba mít tu správnou náladu, jak už to bývá u sociálních dramat tohoto tipu. Skvělá atmosféra. Hodně jsem srovnával britským Fish Tank.
Umění zapadnout (2011)
Duchem skvělý film se skvělým nápadem, ovšem se strašnou adaptací a scénářem. Chápu, že se některým slečnám může líbit blbeček, toho jsem ostatně svědkem dennodenně, ale nemůžu si pomoct, ale hlavní hrdina George je takový hlupák, o kterého by nechtěla zavadit snad ani ta nejošklivější a nejhlouupější holka na světě, natož někdo, koho představuje herečka jako je Emma Roberts. Takže Art of Getting By je uměle budovaný film na nesmyslech. Nicméně chápu, že přesně tento styl filmů milují teenageři, ale částečně i tyto filmy ve mě vzbuzují dojem, že už jsem na některé filmy prostě starý (:D).
Pokojný bojovník (2006)
Spíš scifi, než hluboký film pln moudrosti, přestože se ve filmu dá odchytit pár dobrých mouder, avšak po vlastním výkladu. Film si hraje na tuze přemoudřelý a hlubokomyslný film, ale většina scén je úplně mimo. Hlavně mimo realitu. Vlastně ani nedokážu říct, co mě na tomto filmu bavilo. Snad jen ta představa a to fantazírování. "Kdyby to na světě bylo takhle jednoduchý". Věta z filma, kerá mi v hlavě zůstane dlouho; "To cesta nám přináší štěstí, ne cíl".