Recenze (431)
Oderbruch (2023) (seriál)
Taková pěkná detektivka to mohla být.
Jeanne du Barry - Králova milenka (2023)
Hodně jednostranně zaměřené. Jako by se Maïwenn řídila heslem "Film jsem já".
12th Man (2022)
Takoví Naprostí cizinci po malajálamsku. V Indii se prostě nedá jen tak odejít od stolu.
Banánová republika (2017) (TV film)
Velmi smutné. Nejsmutnější však je, že tohle asi nikdy neskončí.
Ek Villain Returns (2022)
Tak ti to hodnocení teda dám, ale sorry Jendo, na 5 hvězd to nevidím.
Císařovna (2022) (seriál)
Nemůžu zatím přijít na důvod, ale něco mi na tom seriálu nesedí. Představitelka Sissi vypadá bohužel jako Xena za mlada, ale to jsem celkem přešla. Nevím, prostě to není ono.
Údolí mrtvých (2020)
Docela vtipné. A obsahuje to i vysvětlení, jak to bylo s tím Meresjevem.
Jurský svět: Křídový kemp - Série 5 (2022) (série)
Hm ... tak pokud bude další série, na scénu se jistě dostane nebinární brontosaurus.
Rodinný typ (2019) (seriál)
Dovolila bych si tvrdit, že je to srovnatelné s Hatufim, Kfulim či Faudou. Ale, pokud bych srovnávala vybavení týmů, podmínky fungování, zázemí - tak se divím, že ta Indie ještě drží pohromadě.
Mythri (2015)
Sandalwoodská verze Milionáře z chatrče.