Recenze (16)
Můj strýček (1958)
Je pravda, že atmosféra byla kouzelná. Ovšem vtip zaostával a na nostalgii jsem ještě moc mladej. Takže za vizuál, hudbu a výkon Tatiho (promluvil v tom filmu vůbec?) dávám lepší průměr.
Kafe a cigára (2003)
Zajímavé. Sice mi asi hodně ulítl Jarmuschův záměr, ale koncept skvělej.
Vražedná čísla (2005) (seriál)
Další z amerických ptákovin, kterými naše komerční televize vyplňují aktuální program našich nenáročných konzumentů. Spousta "cool" video triků, bez kterých se dnes moderní kriminálka neobejde a které každý díl natáhnou natolik, aby se do něj vlezla reklama. Ultrageniální dedukce, které by mohl závidět i Doylův Holmes, vyvedené z nesmyslných čmáranic na skleněnou tabuli.
Až na krev (2007)
Velmi natažený dramatický kousek, u kterého se jednou zasmějete ("A mám ropovod"), zamyslíte nad zlomyslností postav, ale dohromady to na dvě a půl hodiny nezabaví. Dvě hvězdičky za skvělou hudbu, občas jako vystřiženou z Lost.
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Očekával jsem styl amerického akčního filmu. Ovšem toto byl spíš francouzský pokus o akční film. Před koncem jsem už usínal. Škoda, kdyby se vynechali rádoby zajímavé zpomalené záběry, mohl být film poloviční a přiměl by diváka viděl jej celý.
Svatá hora (1973)
Nechutné, nechutné, nechutné. Absolutní absence sdělení, když zrovna nejste náboženský psychopat. Po první čtvrt hodině je zajímavější sledovat otrávené lidi, opouštějící kinosál. Opravdu žáby souložící v komickém brnění či několikaminutovový stříhaný záběr na výkal, měnící se ve zlato pro mě není revoluce. Pro příště snad raději 114 minut civění do právě použité záchodové mísy.