Poslední recenze (1 892)
Robert De Niro: Mlčení jako zbraň (2023) (TV film)
Je to můj filmový bůh a viděla jsem 90% jeho filmů. A víc nemám co dodat, jeho je třeba vidět a vnímat...Za mě respektovaných 95%
Muž na vrcholu (2024) (seriál)
Možná pokus jakože boj o moc , ale hodně nepovedený. Ani nemám co napsat...Konec je k po*rání. Za mě promarněných 55%
Pozůstalá (2024) (seriál)
Bože chraň nás od zlého a hlavně od korejských pokusů o mystery-krimi-psychodrámo-thriller evropského střihu, který napsal nejspíš absolvent zvláštní filmové školy. Tak stupidní, nudný a směšný seroš, aby jeden pohledal. Nejdříve vás 4 díly tahají za fusekli s hrozným tajemnem, aby náhle v 5 díle všechno vyblili najednou a 6 díl ten je nejtristnější, asi jenom potřebovali natáhnout čas. Bylo to tak příšerné, že jsem na monitor křičela jestli to myslí vážně ovšem ten mi samozřejmě neodpovídal a tak jsem vydržela až do trpkého konce, protože vždy opouštím loď jako poslední. Až budu mít chuť příště sledovat něco z Koreje a na začátku někdo zdědí hřbitov, tak vezmu nohy na ramena a budu zdrhat co nejdál to půjde... Za mě výsměšných 25% P.S. Přitom znám spoustu úúúžasnýýých korejských filmů např. nebožtíka Kim-Ki-Duka, ale tento paskvil k nim rozhodně nepatří.
Poslední deníček (49)
Můj milý deníčku...Volby prezidenta 2023
Tak nám shořela Danuše. Poněkud mě to sere, poněvadž jsem ji volila. Myslela jsem si, že si naše republika ženskou už konečně zaslouží, ale prd...No generála jsem nechtěla, ale než toho neuvěřitelně pokryteckého agenta, oligarchu, zmrda a neumím céésky Bureše, tak radši budu volit generála, který podle mého 9.-letého človíčka je super, protože je voják a za 2.světové války zachránil spoustu vojáků :-)))). Musela jsem mu vysvětlit jak to s těmi válkami vlastně bylo...Ovšem vlastně to tím svým dětským rozumem pochopil správně. A jak mi řekl u voleb: "Hlavně ne Babiše". Ani nevím, kde na to chodí :-)))