Oblíbené filmy (8)
Krvavé účty (2019)
Panu učiteli s láskou (1967)
Leon (1994)
Jméno růže (1986)
Cartouche (1962)
Frida (2002)
Pach krve (2003)
Pro mně jeden z nejlepších hororů. To je vše, nebudu nic víc rozepisovat. :)Jen by mne zajímalo, kde se vzali ty zrůdičky v ostatních dílech, když v jedničce byly zabití až na Boba ( ten třetí, nejmladší - Julian Richings ), a v dalších dílech jsou zase tři, i když vypadají trochu jinak a v jednom díle, je dokonce rodinka :D....... A také se dozvíte, že děda z benzínky v jedničce, je jejich otec. Docela kombinované, ale nijak nenavazující na sebe.
Raya a drak (2021)
Raya a drak....dlouho očekávaná pohádka, která předčila vše, co jsem kdy viděl. Nádherná, výpravná, smutná i veselá. Překvapení pro každého. Konečně bez zpěvu, který tak hyzdí všechny pohádky. Naprosto fenomenální podívaná. Nestalo se mi, abych měl u pohádky tohoto typu slzy na krajíčku, zde jsem je měl a nejen na krajíčku... Skvostná animace i příběhová linie. Za mne kdyby to šlo tak i 1000 hvězd.