Recenze (253)
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
Příjemný seriál... Jana Štěpánková si u mne získala obdiv a ráda ji znovu objevuji i ve starších filmech...
Život brouka (1998)
To je brouků, to je brouků, oni jsou všude. Tvůrci si pohráli s charaktery broučích postav a to je velké plus. Děcka i "větší děcka", jedná se o grafickou lahůdka všeobecně... Ano, i když je to cca 15 let zpátky, žasnu...
Zlodějka knih (2013)
Krásný film... Kouzelný film... Kapesníčkový film....
Americká noc (1973)
Film o životě na filmovém placu i mimo něj...
Kabinet doktora Caligariho (1920)
Expresionismus ve filmu udělá každého mladého filmaře nebo fanouška cinefilem... :-F
Kladivo na čarodějnice (1969)
Režie a herecká hra společně s obrazem a střihem je koláží tradice filmařského řemesla...
Stíny horkého léta (1977)
Možná mne kritici ukamenují, ale prožívám tu nudu, čekám, kdy se něco začne dít. Přemýšlím, o tom, že to vypnu a nemohu uvěřit, že třída jménem František Vláčil spáchal toto??? :( Dramaturgie nemá vrcholit na konci filmu, ale v průběhu a pokud to divák vypne, tak se konce nedotrká...
Tankový prapor (1991)
Prdlotina... chvíli jsem se smála, chvíli jsem kroutila hlavou... no jo Vít Olmer....
Faunovo velmi pozdní odpoledne (1983)
Při prvním shlédnutí jsem neměla na takovou podívanou náladu, při druhém shlédnutí to bylo ke dni úmrtí profesorky V.Ch... a sedlo mi to. Poeticky jsem si to užila... a zasmála se od srdce.
Kulový blesk (1978)
Mne by zajímalo, zda vůbec něco takového je možné... či zda bývalo za min.režimu. Asi ano. :-)