Recenze (14)
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Krásná ukázka toho, že i z nemocničního prostředí se dá udělat fakt dobrý seriál. Od srdce jsem se zasmál, ale byly i slzy na krajíčku. Vývoj postav velmi robustní, Mirek na začátku vypadá jako největší idiot, kterého má divák nenávidět, ale postupem času si roli prohodí s Jarkou. Postava dědy Tondy byla skvěle napsaná i zahraná! Jen teda doufejme že nevznikne něco jako Smysl pro tumor po 20 letech :D
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Zajímavý počin. Kvalitu dost sráží ten fekální "humor". 70 %
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 5 (2024) (epizoda)
Strhávám hvězdu za tu bojovou hudbu v KCD ikdyž nebyl boj.
Máte slovo (2008) (pořad)
Nechápu jak tento pořad může být ve veřejnoprávní televizi vysílán přes 15 let v kuse. Mělo by se to spíše jmenovat Nemáte slovo.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Klasicky koncept, zasadit nějakou katastrofu do osudu jednotlivych lidi se vícemeně osvědčil. Ovšem mam jednu vytku. Film o havířích z ostravska a hlavní role pražáci. V praze to asi nikomu nepřijde divne, ale jakožto skoro místnímu mi to trha uši. Rodilí ostravaci s mistnim přizvukem hrali bohužel druhé housle, ale i tak vypichnu Roberta Mikluše, ktery byl skvěly. Škoda že tvurci nevybrali i další skvěle místní herce, kteři by zahrali kor role havíře mnohem líp! 70 %
Nová země (1972)
První část se rovnala kvalitou Vystěhovalcům. V druhé části byl děj roztahaný, scény Arvida a Roberta byly nudné. 65%
Zmlsané dějiny Light (2020) (pořad)
Dobrý pořad. Ale postava Lucie mi přijde úplně zbytečná a trapná.
Chalupáři - Náhradník (1975) (epizoda)
Jedna z těch lepších epizod.
Kvíz Jaromíra Soukupa (2023) (pořad)
Další sebestředná prasečina z dílny TV Soukup. Kvíz stojí za nic. Grafické a soutěžní zpracování na dosti bídné úrovni. Směšné ceny, které jsou nižší než AZ-kvízu (a to je co říct) nebudu radši komentovat.
Cool Girl! (2023)
Děkuji Otylému Buranovi Stanislavu Lukešovi, za doporučení na tento film. HYPE