Recenze (57)
RRRrrrr !!! (2004)
Stupidny film,o nicom.Skoda pisat.Spaaalit!!!!!!!!!!!
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Vynikajuce zavrsenie celej trilogie.Viac nemam slov
Amélie z Montmartru (2001)
Jedinecny film, ktoremu k dokonalosti chyba uz naozaj len malinky kusocek. Film, ktorý srsi tolkym optimizmom a radostou . Vynikajuca Audrey v hlavnej ulohe a perfektna Jeunetova rezia.
Lost Highway (1997)
Lynchovo mysterium z ktoreho som sa nevedel dlho spamatat.
Anatomie pekla (2004)
Film ktory sa snazi sokovat scenami plnymi uchylnosti humusu. A tie pseudofilozoficke reci o nicom. proste hroza.1* davam za dlzku inac by to bol odpad.
Ochránce (2005)
Je film pri ktorom som sa nudil prakticky od zaciatku do konca. Tak ubohy film u ktoreho viete hned od zaciatku koniec a ktory by mohli vysielat tak akurat niekde v televizii v sobotu predpoludnim.Vin Diesel mi abolutne nesedel v ulohe komedianta.
Requiem za sen (2000)
Depresívna,ale veľmi pôsobivá sonda do komunity závislych ľudí. A po tomto filme mi už nikto nevyhovorí,že nemôže existovať závislosť na liekoch proti bolesti hlavy...