Recenze (101)
Podfukáři (2013)
Dobre sa na to pozerá... A zvysok ma nezaujíma...
Království lesních strážců (2013)
Z pohladu mojej 10-rocnej dcéry. 3D sa mi zdalo dobre zvládnuté. Prvú polku som ale prespal :=)
Hotel Transylvánie (2012)
Velmi slusné aj pre dospelákov. Dcéra velmi spokojná
Temný rytíř povstal (2012)
Bohuzial to na dvojku nemá... Tá sialená Jokerova nepredvídatelnost asi zostane neprekonaná. A nakoniec bol tým zlom Bane, alebo za vsetkým treba hladat zenu?
Rebelka (2012)
V skutocnosti by mali byt 2 druhy hodnotenia - detmi a dospelákmi. Toto je kompromis...
Prometheus (2012)
Nie som filmový expert ale sklamanie a nevytiahne to ani 3D ( naozaj skoda penazí - nedoporucujem). Nemal som sajnu o co pojde a namýslal, ze to bude nieco velkolepejsie s lepsou myslienkou... Az teraz si spomínam, zaciatok v 3D az dokým príjdu zivé tvory nádherný...
Prachy v prachu (1982)
V týchto casoch sa to novým generáciám uz asi velmi nevidí, ale v tých casoch som sa na tom nasmial, bola to klasika . Aj tak si myslím ze to má smrnc jak svina...
Muži v černém 3 (2012)
Nejaké vydarené vtípky, klasické Willove ksichty ale ako celok nic moc a to som to videl v 3D. Pre darthvader77, niektorí aj zijú v zahranicí a mozu to uz vidiet uz teraz
Navždy spolu (2012)
Hlavný predstavitel slabucký ako caj. Bez neho by to bolo ovela lepsie...
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Toto, ze malo byt súperom Hviezdnych vojen? Hodnotenie na základe mojich detí...