Oblíbené filmy (10)
Malá Miss Sunshine (2006)
Forrest Gump (1994)
Pelíšky (1999)
říkejte si kdo chcete, co chcete, ale já tenhle film prostě žeru. Občas mám pocit, že jsem celou střední školu nestrávila ničím jiným, než koukáním na Pelíšky.
Amélie z Montmartru (2001)
Jako mnoho holek lehce pubertalniho veku, i me tenhle film dostal. A to jak svoji poeticnosti, tak skvelum soundtrackem,ktery znam cely z pameti notu po note. To, jak Amelie nori rada ruce do lustenin, je mi navic vic nez sympaticke (trpim podobnou uchylkou) a celkove jeji nahled na svet se hodne podoba tomu memu. Jestli to Audrey Tatu nekde sluselo, tak presne tady. Jindy uz me nadchnout proste nedokazala...
Gattaca (1997)
Ten kluk (2007)
kdo neviděl, nepochopí. Za těch pár let, co jezdím do Varů, se tenhle film řadí k tomu nejlepšímu, co jsem tam kdy viděla. Skvělá kamera, neuvěřitelně lidské podání hlavního hrdiny Andrew Garfieldem a konec, ze kterého mrazí. proč byl dvanáct let ve vězení se dozvídáme až v průběhu filmu, a ač byl jeho čin opravdu otřesný, nějak se nemůžu zbavit pocitu, že za to "tak úplně nemohl".