Recenze (48)
Muž jménem Otto (2022)
Celý film jsem měl pocit, že už jsem to viděl. A taky, že jo. Originál o hvězdičku lepší!
Cesta domů (2021)
Škoda těch 2.5GB co se přeneslo sítí.
Seveřan (2022)
Nudna sracka,ktera si zaslouzila po hodine vypnout. Totalni ztrata casu!
1883 (2021) (seriál)
První díl bomba, druhej skvělej a poté to šlo náhle z kopce, až jsem plytký části začal přetáčet. Neskutečnej potenciál, kterej se zasekl doslova na místě. Žádný lákavý dobrodružství, který vyzařoval první díl, se nekonalo. Celej seriál se ve třetím dílu přepl do režimu poet-teenage a v podstatě se točil jenom kolem tý mladý coury, která si to tam rozdávala s kde kym. Dováděla tam s mladym kovbojem, kterej další díl natáhl ráfy a v dalším dílu už chrápala s nějakým indiánem (hezoun, kterej ani jako indián moc nevypadal) a než byl konec dílu, už uměla jejich řeč a byla skoro indiánka. Nechci brát někomu iluze, ale pravděpodobnost, že by se ke konci 19. století zamilovala krásná běloška dobrovolně do indiána se mi nezdá moc pravděpodobná. Obecně tam indiáni byly ztvárněni jako ubermench, běloši jako ušmudlaná špína. Byl by to skvělej seriál, kdyby 1) děj osekán do 3-4 dílů. nebo za 2) ubrat patosu a nezáživnýho plkání, přidat trochu více dobrodrůža, protože o tom ten seriál měl přece bejt. Za mě obří zklamání.
1883 - Brod (2022) (epizoda)
Tyvole tyvole, prvni 3 dily pecka,ale tuhle poeticko romantickou sracku jsem zkousnul jen nahodou.
Matrix Resurrections (2021)
Film pro me skoncil ihned pote,co jsem uvidel Nea sedet na hajzliku.
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
kokot
Daredevil (2015) (seriál)
Druha a treti serie neuveritelna jizda! 90%
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
tak to byl kurva film!
Český žurnál - Slepice, virus a my (2020) (epizoda)
God save tu slepici.