Recenze (13)
Žena pro tři muže (1979)
na tu dobu si zaslouží
Rudý úsvit (1984)
naprosto skvělé a reálné, samozřejmě že to levicovým intelektuálům při jejich hodnocení nevoní
Crash Road (2007)
Když na to naši moudří náčelníci dávají granty, tak na tom filmu musí něco být????
Americké graffiti (1973)
Skělá hudba.
Milenka smrti (2001)
Julie Strain je prostě skvělá, na filmu nezáleží ... Stejně všichni slintají a pak si při hodnocení filmu hrajou na intouše ..
Atlantis (1991)
JEN dokument, jakých běží v TV denně desítky. NUDA.
U mě dobrý (2008)
Film rozdělený na dvě poloviny, tu Hřebejkovskou a úplně novou neohřebejkovskou-akční. Baví asi obě stejně.
Nástrahy lásky (1998)
Chcete-li vidět "Melounka" Christinu Applegate opravdu ve formě - stojí za to film shlédnout.
Požehnání smrti (1981)
Laciné prostředí, všechny důležité scény tak tmavé, že nelze nic identifikovat, S.Stone jako z nultého ročníku DAMU.
Sugar Hill (1993)
Toto není Snipesova parketa, dlouhé dialogy, monology či zamilované pohledy ....