Recenze (221)
Chozjain tajgi (1968)
,,,,,Zolotuchin sa predviedol akoby dostal zopar lekcii od Zacharčenka ,,,,,,
Mrtvý sníh (2009)
... !!!!!! logika scen a situacna logika !!!!!!! ... Wirkola musi mat pod poklopom (rozumej vrchlik lebky) urcite len same exkrementy ..
Ordinácia v ružovej záhrade (2007) (seriál)
..............projekt , ktorý by stupiditou a logikou dialógov rozhádzal aj Orrorina ba dokonca aj Sahelanthropa a to je už čo povedať ...určený pre vymyté mozgy narkomanov a ogrgeľov a iné podradné živly ...........
Panelák (2008) (seriál)
herecky absolutne nezvládnutý experiment , fungujúci na princípe infekčnej hnačky : nie a nie sa dosrať do konca !!!!
Killing greed (2007)
: ))) špičkové a presvedčivé herecké výkony !!!!!!! ... netočil to náhodou Leone ??
T.M.A. (2009)
bohatá rozprava ako keby CS kinematografia ..vyprodukovala niekedy aspoň jediný dobrý horror ..... Čo ineho sa od tohto dalšieho zúfalého pokusu dalo čakať ?? !!! Zdá sa mi to rovnako absurdné, ako keby sme očakávali, že Gruzínsko vojensky pokorí Rusko .. proste tie pokusy treba raz a navždy zastaviť ... beztak to nikdy nevyjde ""!!!!!
Znamení (2002)
sajrajt
Hitlerova SS: Portrét zla (1985) (TV film)
,,,otrasne spracovanie pre materske skolky ,, naivne bojove sceny .. znasilnene fakty ...hotova kinematograficka pohroma ...
Saw 5 (2008)
...seria sice miestami nelogická ale pre CS kinematografiu beznadejne nedosiahnutelná vec po kazdej stránke ...
Saw 3 (2006)
mozno tento projekt je už substančne nasiaknutý množstvom nelogických komponentov ...avšak vzhľadom na vek rezisera Bousmana a jeho doterajsie minimálne skusenosti sú tieto aspekty prehliadnuteľné ..