Recenze (1 071)
Van Helsing (2004)
Bezpohlavní hybrid různých hororových monster, který nedrží pohromadě a postavy zde předvádějí kousky, nad kterými musí blednou závistí i ruští a asijští akrobati. Naštěstí je Jackman v kabátu a klobouku frajer a na Kate Beckinsale se dobře dívá (dokud nezačne mluvit příšernou angličtinou s východním přízvukem, a navíc ten poslední záběr na oblohu s jejím obličejem - ó bože).
Hospoda (1996) (seriál)
Příjemný seriál na dívání. Těm hercům jsem vždy záviděl. Vždyť, kdo by nechtěl jako práci sedět v hospodě, pít pivo a být za to placený. -"Kachna!!" -"Co jééé?"
P.U.L.S.E. Live at Earls Court 20.10.94, London (1994) (koncert)
Záznam z koncertního turné k desce The Division Bell, kde se Pink Floyd představili i v ČR na Strahově v roce 1994, a já toho dodnes lituji, že jsem tam nebyl. Snad se dočkám v podobě menší satisfakce na koncertě The Australian Pink Floyd Show 2.3.2008 v Ostravě.
Sametoví vrazi (2005)
Není to sice úplně dokonalé, ale jelikož mám dost už těch hezkých českých filmů, tak tohle byla velmi příjemná změna. Těch peněz za kino jsem vůbec nelitoval.
Bestiář (2007)
Nebudu lhát a řeknu, že jsem u toho trpěl jak zvíře. Ještě, že jsem za to kino platit nemusel, jinak bych toho ještě několik dní litoval. Jedna hvězdička je za slušnou kameru F.A.Brabce.
Airwolf (1984) (seriál)
Vrtulník rulez, nakopal by zadek i KITTovi z Knight Ridera. Samozřejmě nesmím zapomenout na úvodní znělku s hudbou od českého rodáka Jana Hammera.
Knight Rider (1982) (seriál)
KITT je dobré auto, ale na vrtulník z Airwolfa nemá ;-)
Highlander (1986)
Spolu s Robocopem můj nejoblíbenější osmdesátkový film. Výborná rocková hudba od Queen a symfonický soundtrack od Michaela Kamena.
Highlander 2 - Síla kouzla (1991)
Sice největší WTF pokračování v dějinách filmu, ale moje guilty pleasure. Connery asi pochopil, že hraje v blbosti a proto úžasně přehrává.
Black Sabbath: The Last Supper (1999) (koncert)
Ty 3* jsou přesně za to, o čem tu píše havLord.