Recenze (164)
Kočičí oko (1985)
Tak prvá poviedka s Woodsom a tá posledná s tým stredovekým škrečkom sú 5 z 5. Má to skvelú atmosféru tie 2 su ako perfektný mix medzi hororom a komédiou. Tá stredná je dosť čudná. Celkovo mi to sadlo oveľa lepšie ako napríklad iné predcenené poviedkové horory Creepshow a Bodybags.
Síla pomsty (1986)
Velice bečková záležitosť, a ktomu este aj dosť priemerná.
Outpost: Rise of the Spetsnaz (2013)
Ukážka toho ako sa má pracovať z nízkym rozpočtom. Uchádzajúca alpha zombie akcia ktorá baví až do konca.Tu sa pre zmenu dokonca opravujú aj zombíci vo fyzických bojoch na päste. Musím pochváliť aj hercou že si dali záležať na prizvukoch svojich postáv.
Žralok (1988)
Film v pohode ,dosť kvalitne natočené 80s béčko. Ale dosť zráža doslova grcoidný dabing intersonicu... Ktorý pacient si preboha myslel že traja ľudia stačia, však tam každý daboval aspon 7 ďalších postáv
Vetřelec ³ (1992)
Holohlavá RIpley a prostredie pripomínajúce smetisko plné nulových hercov tomu moc neprospelo... Sto krát predpísaný scenár je evidentný celé to je o hovne. A ako posledný klinec do rakvy tu máme CGI efekty jak z PS1.
Huang jin die xue (1979)
Miestnym expertom tu asi šibe co sa hodnotenia týka... Celé to bolo nejaké prestrelené. V pamäti mi ostala scéna kde Bolo Yeung zabije býka seknutím rukou.
Cesta Černého měsíce (1986)
Celkom slabé, tu máme až moc zo starnute vyzerajúceho Tommy Lee Jonesa a vtedy ešte stále rozkošnú LIndu Hamilton. Celé to je dosť nezaživné až na pár zaujímavých chvíľ. (Zrazenie autom a následné zmetnutie tela odhrnovačom). Žiadna popci 80s synth hudba akú by sme podľa cool VHS obálky očakávali sa nekoná, teda až na jednu dosť zle zrecyklovanú melódiu od Vangelisa. No a auto samotné toho sa dočkáme az na konci a aj to len nachvíľu... Sklamanie
The Ranger (2018)
Premrhaný potenciál, a tie handicapované držky nehercov a koniec to zaklincovali úplne.
Chladné oči v plamenech (1983)
Strašne nevyužitý potenciál, a celé to otrasne nudí.
Blue Story (2019)
A zase tu máme ďalší pokus o majstrovské dielo z ulice zachytavajúce hnusné kriminálne getá a rakovinu v ludskej forme do ktorej sa nám snažia vtlačiť ľudskosť. Film sprevádzali násilnosti už pri premiére, dokonca to aj museli stiahnuť z niektorých kín v UK. Nasledoval nárek v médiách že zase za to môže rasizmus... Asi to bolo tak že zjavne nedočkavý fanúšikovia filmu si len pomýlili popkorn s mačetami , a oni boli napadaný rodinami z deťmi ktoré šli spolu na Frozen 2. Film samotný zodpovedá mozgovej kapacite publika ktoré ho šlo pozrieť do kina.