Poslední recenze (121)
A Year-End Medley (2021)
Nie je to zlé, ale ani výborné. Je to naozaj priemer, nakoľko niektoré časti sú skvelé a niektoré slabšie. To by ale nemalo nikoho odradiť, lebo v konečnom dôsledku vás tento film zahreje pri srdiečku. Nemôžem sa ubrániť zrovnaniu s Láskou nebeskou, kde ide o podobný štýl rozprávania deja, bohužiaľ to nedosahuje jej kvality.
Wonderful World (2024) (seriál)
Nazvala by som to emočnou smršťou, lebo čo so mnou tento seriál porobil, neviem, kedy sa z toho spamätám. Nedokázala som to pozerať v jednom ťahu, nakoľko by som vyplakala rieku (pochopia všetci, čo majú deti). Tie herecké výkony boli úžasné. A nie len Kim Nam Joo, ale pre mňa bol neskutočný aj Kim Kang Woo (keď sa bol ospravedlňovať svokre za neveru, to mi padla sánka) a Cha Eun Woo je každým seriálom lepší a kvalitnejší herec. Celkovo išlo o skvele spracovaný scenár, v ktorom činy postáv dávali zmysel a napínavá dejová línia sa udržala až do konca seriálu. Celý dej bol podkreslený výbornou hudbou, ktorá často vyvolávala spolu s dejom veľmi silné emócie. Osobne ma to zobralo a budem nad tým ešte nejaký čas dumať.
Noční agent (2023) (seriál)
Nečakane dobrý seriál. Hlavný herec pôsobil vierohodne, skvelé bolo, že scenár hlavnej herečky nepozostaval z hystericky scén, ale bola to silná, racionálne zmýšľajúci osobnosť. Každý z hercov odviedol skvelú prácu. Obzvlášť sa mi páčila línia nájomných vrahov, kde neboli vykreslení len ako stroje na zabíjanie, ale boli to ľudia, ktorí sa snažili žiť ich "normálny " spoločný život. Dej mal rýchly spád, veľa vecí sa tam dialo za oponou a divák musí stále držať pozornosť. Celkovo hodnotím seriál veľmi pozitívne a kto ma rád tento žáner, bude nadšený.