Poslední recenze (21)
Miláček (2012)
Miláček mi narozdíl od jiných přesně sedl. Má atmosféru, krásnou hudbu a přesah. Pattinson mi přestal vadit ve chvíli, kdy jsem pochopila, že není jedna a tatáž osoba s Kutcherem. Jeho výkon je skvělý - vůbec celá režie je dost silná. Navíc téměř všechny postavy ve filmu jsou propracovány a vzbuzují skutečné emoce.
Antikrist (2009)
Dokonalý horor, dokonalé drama, hluboká studie ztráty člověka a ztráty jakékoli formy. Implikace zla do postavy ženy není vůbec nic nového, naopak, poukazuje ke stovky let starému (a stále udržovanému) mýtu. Díky za odvahu a autentičnost ve světě, který masku povrchnosti, zkratkovitosti a mělkosti už přijal za svou.
Flanderský pes (1999)
Z filmu jsem byla konsternovaná a na konci brečela jako při pms - a zde vidím, že jsem nebyla sama. Dojemný, inteligentní a na konci i mystický příběh o touze dítěte stát se malířem, o géniovi, který šel za svým cílem. Takhle zanícené milovníky umění znám i ze života, možná proto mě ta jeho síla tolik dojala. Film je nějak hodně o tom, co je důležuté - srdci, a v tom, jak to sděluje, není trapný.