Poslední recenze (552)
Aristokratka ve varu (2024)
Ač jsem se Denisky v ukázce hodně bála, aby nepůsobila jako zrnko písku v oku, musím říct, že mě Simona Lewandowska více než příjemně překvapila, jak to "tornádo" pojala. Líbila se mi moc jednička, a stejně se mi líbila i dvojka. A jen na okraj, knížky jsem nečetla.
Mr. Malcolm's List (2022)
Tohle je tragické od začátku do konce. Velmi nesympatická a afektovaná Julie, pan Malcolm opravdu nehezký. Selina je krásná a hezky zahraná, ale celé mi to přišlo spíš jako parodie na vážně míněné filmy o této době. Co se týká exotických herců, už tam chyběli jen černý otrokář a bílí otroci Naprostá katastrofa. Upřímně, nedokoukala jsem.
Endeavour (2012) (seriál)
Hledala jsem britský detektivní seriál a narazila na toto. Patrně jeden z nejlepších seriálů z britské detektivní tvorby. Navíc zasazené do šedesátých let a to bravurně. Sleduji opakovaně a těším se na devátou sezónu.