Recenze (8)
Pod rouškou temnoty (2022)
Dlouho jsem neviděla nic hloupějšího
Zlatá labuť - Epizoda 5 (2023) (epizoda)
Nějakým způsobem mě o baví, a tipuji lesbické rozuzlení:-)
Miluji tě modře (2017)
Nevím jak to dopadlo, neměla jsem sílu to dokoukat:-)
Odznak Vysočina - Zlobába (2022) (epizoda)
Ty holky hrály zvláštně...snad ani neumím popsat, jak to na mě působilo. jinak než všechny ostatní seriály:-).... Celkově mě to nebavilo. Hoffman byl v pohodě jako vždy, ale ten to asi nezachrání.
Dvojka na zabití - Srdce na nesprávném místě (2021) (epizoda)
To je tak špatně napsané a zahrané, že si z diváků už asi chvílema dělají srandu.
Pan profesor - Oběť (2021) (epizoda)
Je to celé takové křečovité....špatně zahrané. Vojta má co dělat, aby to zachránil, ale jeden člověk to nespasí.
Osada - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Dala jsem dvě hvězdy, protože je to první díl a ještě tomu dám šanci...uvidíme.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Dlouho jsem nebyla v kině a jsem ráda, že jsem si vybrala film, při kterém jsem se vážně bavila a dokonce i vážně zamyslela. 5 hvězdiček za to, že je to dobrý český film. Navíc skvělá camea