Oblíbené seriály (10)
Městečko South Park (1997)
Starší série jsou naprostou klasikou, kterou sleduji už tak od třetí třídy základní školy, ale v sériích z předchozích let již autoři hrají úplně na jinou notu. Svoje příznivce si jistě najdou, ale pro mě jsou už ve většině ty díly prostě nudné. U tak obrovského kultu, jakým South Park pro mě byl, mi je to líto. Svět se zase o kousek pootočil.
Hvězdná brána (1997)
Mladá modrá krev (2021)
Dr. House (2004)
Červený trpaslík (1988)
Srdcerváči (2022)
Velmi příjemný teenage romantický seriál, který si na nic nehraje. Nemá potřebu být přehnaně růžovoučký a naivní jako například kontentem velmi podobný "Já, Victor" a i tak, dokonce s absencí jakékoli stupidní laciné puberťákům líbivé prezentace sexuálních prvků, nabízí intenzivní a velmi uvěřitelnou romanci dvou mladých kluků se vším, co k ní patří. Jelikož také seriál trefně místy poukazuje na dlouhodobou nenávist části společnosti a ignoranství té další vůči LGBTQIA+ komunitě, patří tomuhle nízkorozpočtovému dílku ode mě právem plný počet hvězd. Jasně, pořád to nedosahuje geniality a tvůrčí úrovně něčeho jako "Brokeback Mountain" a pár slabších míst jsem na tom našel, ale na nic z toho si seriál nehraje, žádnou takovou ambicí vzduchem nemává a celkově jde o příjemnou a humornou romantickou podívanou. Tak proč by ne.