Recenze (1 015)
Řím: První světová velmoc (2014) (seriál)
V podstate fajn dokument, ale z histórie Ríma už vieme toľko toho, že už by to chcelo viac informácií. Ale inak v pohode.
Paranormal Entity (2009)
Vlažnejší horor v štýle PA, na odpad to nie je, ale z tohto žánru existuje o dosť viac lepších hororov.
Tajemství parazitů (2009) (seriál)
Niektoré epizódy sú dosť zaujímavé, o tom, ako malý parazit dokáže narobiť tak veľký bordel.
Jeskyně (2014)
Pre klaustrofobikov zakázaný film, z tohto pohľadu celkom OK, ale čakal som viac vybičovanú atmosféru. Za úplný záver by som možno dal hviezdičku navyše, nechcel by som byť v koži tých, čo tam zostali.
Karate Kid (2010)
V pohode film, Jackie to stále vie a aj malý Smis sa vedel obracať.
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Nedopozeral som to, ako keby už dochádzali nápady.
Kletba Bellovy čarodějnice (2013)
Ano, je to už trochu viac krát prepratý námet, v štýle PA, mnohých to už môže nudiť, ale toto sa mi páčilo. Ten nepríjemný hlboký zvuk, na konci ktorého sa ukáže niečo démonické, to bolo vymyslené dobre. Ale ak vás podobné filmy v štýle PA nebavia, tak nezabíjajte čas pozeraním tohto, proste takýto žáner vám musí sadnúť.
Šílenství Debory Loganové (2014)
Niečo na spôsob Paranormal Activity, ale je to ľahšie. Kto má rád takýto typ.... hororov, tak si určite príde na svoje. Ak nie ste fanúšikom hororov typu PA, tak o nič neprídete.
Paranormální jevy (2015) (seriál)
Dosť dobré, niektoré epizódy sú celkom husté, ale celkovo je to trochu povrchne spracované, uvítal by som viac materiálov. Narvať tri udalosti do 45 minút je zložité. Pozor, nemýliť si s Paranormal Witness, spracovaním sú si veľmi podobné.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Beverly Hills 90210 bol svojho času fenomén, u nás sa to uchytilo niekedy v polovici 90. rokov. Ale ak ste práve vtedy nežili v primeranom veku, pre ktorý bol tento seriál určený, tak vás to nechytilo.