Recenze (107)
Sladká Laura (2005) (seriál)
Síla přežít tento seriál - 00000
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Dobrá oddechovka.... Naivní ale svižná kriminálka :-) 55%
Conan (1997) (seriál)
Tohle je veřejné znásilnění lidských očí...
Vášeň a nenávist (2003) (seriál)
Spíš ta nenávist ...
Juanin zázrak (2002) (seriál)
Zázrak že to skončilo... :-()
Právo na lásku (1998) (seriál)
Spíš právo na smrt... už nikdy více
Simplemente María (1989) (seriál)
Jednoducho odpad!
Tři životy Sofie (1998) (seriál)
Mám jen jeden život a ten sem si při sledování tohoto "pořadu" skoro vzal.
Cabecita (1999) (seriál)
Neni třeba slov... sladký je maximálně pozorovat závěrečné titulky... %)
Anastázie (2003) (seriál)
Můj pes se tak jmenuje a díky tomu dostává o rok mladší seriál jednu hvězdu.