Recenze (37)
Její tělo (2023)
Prvých 45 minút úplne o ničom.potom sa to trošku rozbehne.čakal som viac.dal by som len 2 hviezdy ale za skutočný príbeh 1 hviezda naviac
Legenda Sleepy Hollow (1999) (TV film)
Za mňa najlepšie filmové spracovanie.Lepšie než s J.Deppom
Plnou parou vpřed (2016) (seriál)
Vynikajúci dokument.dozvedel som sa také veci o ktorých som ani netušil.
Let's Dance (2006) (pořad)
Však toto môže pozerať len človek s IQ 50 a menej
Tady Havel, slyšíte mě? (2023)
Havel bol obyčajný...
Zalez do spacáku (2024) (seriál)
Tak za mňa taká oddychovka.Človek aspoň nemusí nad ničím rozmýšľať.Gajdošíková je super (a ešte má aj super hlas)
Iveta - Episode 1 (2023) (epizoda)
No čakal som že to bude slabšie ako prvá séria ale milo ma to prekvapilo.A Alžbeta Ferencová nesklamala.sSa čudujem že nehrá viac.Za mňa je super herečka aj speváčka
Iveta (2021) (seriál)
Za mňa super seriál.hlášky,scenár,obsadenie.A ako bonus Alžbeta Ferencová
Iveta (2022) (seriál)
No toto asi nemyslia vážne.to je dno televíznej tvorby
Na nože (2023) (pořad)
Trápny debilko, ktorý len opakuje.A ešte ani to poriadne nevie.Proste nuda, žiaden náboj