Recenze (49)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
první část už byla naprostá propaganda LGBT a film, při kterým se nepoužil mozek a teď je tu druhá naprosto stejná a ještě větší propaganda, vlastě celý příběh je velmi jednoduchý, myslíte si že vyhraje zlý oživlý běloch jako vůdce celého impéria (jejiž taktiky museli být dány na obtížnost nobrain, jinak by to skončilo tím, že celou tupou vesnici jítnou jednou střelou z mateřský loďe hned na začátku), a nebo vyhraje lezba (LGBT+), indián, černoch, čing čong, utlačovaná žena s fakt velmi smutnou minulostí(main charakter) a funy guj a utlačovaný vesničany, ano správně menšina vyhrála, celkově to je extrémní blbost, a extrémní propaganda LGBT a palestiny, přesně takhle si Palestina představuje, jak bude bojovat proti Izraeli, je mi z toho opravdu zle, hlavně třeba z toho jak může být vesmírná loď na zkurvený uhlí, proč nikdo nehlídá největší slabinu loďi, proč tam nemaj zavírací dveře, aby nikdo nemohl naprosto ez zničit celou loď, proč jsou hlavní hrdinové tupý teroristi z menšiny a jenom všichni bílí musí být zlí, aimem se to dá přirovnávat k smrtonosný pasti a zemřít musel bílej funny guy a zluťásek (se divim ale je to velká menšina) a zavěr je že zly jsou pouze bílí muži a hodní jsou ženy a menšiny jakoby "Wau" je tahle blbost opravdu myšlena vážně?
Saikjó tank no meikjú kórjaku: Tairjoku 9999 no rare skill moči tank, júša party o cuihó sareru (2024) (seriál)
klasický béčkový anime, který mě už pomalu začínají nudit, boje byly extrémně goofy, postavy byly strašná NPCčka a děj byl předvídatelný, kdyby tam byly alespoň prsa nebo něco, no prostě bida
Ore dake Level Up na Ken (2024) (seriál)
velmi cool, zatím nejlepší nový anime co jsem viděl, nemohu nic víc, než doporučit zhlédnout
Kiss x Sis (2008) (seriál)
topka, ale mohlo by to být víc lepší
Koi wa Sekai Seifuku no Ato de (2022) (seriál)
Koukatelné a dobré, nějaký takový vztah bych rád zažil i v realitě, akorát realita je krutá a nereálná k tomu účelu. Konec byl takový vlažnější a celkově postavy dost hysterecký.
Kikanša no mahó wa tokubecu desu (2023) (seriál)
příběh dobrej minimálně začátek a jako takový no dá se na to koukat
Clockwork Planet (2017) (seriál)
teroristi zachraňující planetu, dobrýýý, pokud nejsi divnej nedávej hodnocení nad 3 hvězdy jakoby
Banda (2019) (seriál)
Homelander je naprosto geniální a boží postava společně se soldier boyem, tenhle seriál jsem si užil a doufám, že bude přibývat takových seriálů. Doufal jsem že Destiny neumře, ale co ,stejně do byla super postava, kdyby byla nějaká holka jako ona omg merry material. Proč ty "až moc špatný" musí vždy umřít :/, jsem si tak pořádně neužil neviditelnýho.
Neporazitelný (2021) (seriál)
naprosto geniální řežba a omni man je frajer
Kaifuku džucuši no jarinaoši - Kaifuku džucuši wa, aratanaru tabi ni deru! (2021) (epizoda)
hohó dobře se rozprsk xd a další borka a ten konec, prostě perfektní