Poslední recenze (19)
Barbie (2023)
Nic tak otresneho jsem dlouho nevidel. Film cislo 2. kde jsem mel co delat abych neodesel ze salu v prubehu promitani.
Avengers: Endgame (2019)
Nuda s peknyma efektama. Z nostalgie *** a ne zaslouzene **.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. serie 90% 2. serie 80% 3. serie 50%