Recenze (27)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
SŘAČKA 1/10
The Boondocks - A Date with the Health Inspector (2005) (epizoda)
Můžeš mi říkat Inspektor dutin
Bod obnovy (2023)
Je absurdní, že film s rozpočtem 2 miliony dolarů, tedy 45 milionů korun má lepší vizuál, jak 80 % současných marvelovek, které mají rozpočet 200 milionů. Na filmu jde vidět nejen smysl pro detail, který je masivní, ale také snaha udělat v rámci české kinematografie krok napřed. I přesto, že si oceňuju film z pohledu technické stránky, hudby nebo solidní dynamiky ústředních protagonistů, tak musím vytknout pár věcí. Jde o docela předvídatelný film, kde třeba záporáka filmu ihned poznáte, když se ukáže na obrazovce nebo fakt, že titulní technologie by byla v našem světě absolutně k hovnu (je to stejně jedno). I přes svoje nedostatky, i přes fakt, že jde o český film, i přes to, že je to napodobenina Blade Runnera, tak nakonec dávám Bodu obnovy 7,5/10
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Dokonalost. 10/10
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Film, který byl asi tak zajímavý, záživný a zapamatovatelný jako běžná hodina literatury. Co tím myslím? Myslím to, že si nepamatuju jméno ani jedné z postav, akce má tuny slow motionu a nebo ten fakt, že to je 1. část overall příběhu, který je absolutní sračka. Pokud hledáte dobré sci-fi, tak se vyhněte Rebel Moon a raději se podívejte na Star Wars, stojí to víc za to. 3/10
Pět nocí u Freddyho (2023)
Jakožto fanoušek FNAF jsem si tenhle film užil od začátku do konce. Sice to skřípalo levnými jumpscary, dialogy nebo zvratem, který já zatím nebudu zmiňovat a docela mě nasral. Co filmu musím pochválit jsou praktické efekty z dílen Jima Hensona, kteří udělali animatroniky takové, jak je známe z her. Dál musím vyzdvihnout také camea CoryxKenshina a MatPata, ale doufám že ve 2. díle už bude Markiplier. Pokud jste fanoušci FNAF, tak tenhle film stojí za návštěvu kina a dost možná se vám bude líbit (pokud nejste toxic smradi, kteří si nedokážou užít aspoň to na co čekali 8 let). Možná budu přehánět, ale tenhle film patří mezi ty lepší filmy roku 2023. 8/10
Ahsoka - Část 6: Daleko, předaleko (2023) (epizoda)
Tak nám Dave Filoni nadělil další epizodu Ahsoky, která nám představila toho dost. Tahle epizoda nám představila novou galaxii, která navrátila Thrawna či Ezru a také nám nabídla nějaký worldbuilding. Opět další povedená epizoda Ahsoky. 9/10
One Piece - Kuchař a poskok (2023) (epizoda)
Díl, který mi přiblížil Sanjiho minulost skvěle. 9/10
One Piece - Nejhorší v celém východním moři (2023) (epizoda)
Tenhle díl je zatím můj nejoblíbenější. 10/10
One Piece - Holka s tetováním (2023) (epizoda)
Solidní epizoda 8/10