Recenze (561)
Zahulíme, uvidíme (2004)
Šílená slátanina o dvou týpcích, co udělají cokoli, aby sehnali hulení. A tak začíná jejich bláznivá jízda plná dementnich a nechutných scén... A právě proto ode mě dosávají 4*, takovou pohodovku už jsem dlouho neviděla :D
Hostel (2005)
První půlku jsem si myslela, že jsem se špatně podívala do televzního programu a sleduji spíše nějaké nezdařilé porno. Ale jak se film přehoupl přes polovinu, věděla jsem že nejde o špatné péčko ale nejhorší horor, co jsem kdy viděla... Při sledování jsem se ani jednou nebála, bylo mi akorát tak špatně z nechutných scén. Pointa veškerá žádná, demetní děj a trapný konec... Prostě odpad!. Nechápu jak mohlo vzniknout pokračování...
Silent Hill (2006)
Tenhle snímek mě opravdu hodně zaujal. Poprvé jsem ho viděla, když jsem byla večer sama doma a tak jsem v některých chvílích byla opravdu podělaná strachy :P... A konec mi opravdu vyrazil dech... Zkrátka nejde o klasický horor, ale má to něco do sebe.
Moje tlustá řecká svatba (2002)
Nebýt toho, že jsem sledovala film s mamkou, která ten večer hýřila vtipnými až smrtícími hláškami na účet postav, asi bych nedala ani ty 3*, ale takhle je dám ráda... :)
Škola rocku (2003)
Na začátku filmu jsem Deweyho nesnášela, ale nekonci jsem mu s radotí vše odpustila... Muzika která se nese celým filmem je fajn a Jack Black je proste cool :)
Madagaskar (2005)
Čekala jsem od tohodle animáku víc, takže mě trochu zklamal, nic méně je to příjemná podívaná pro celou rodina... Snímek vděčí mému vysokému hodnocení hlavně tučňákům, kteří i přes svůj malý prostor ukradli film pro sebe, a proto si ode mě vysloužil 4*. Nebýt jich, dala bych ztěží 3*
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Nemůžu, nebo spíš nemusím psát víc, stačí říct Krásná pohádková klasika...
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Klobouk dolů teda... Takhle jsem se snad nikdy u divadelního představení nebavila... Ty hlášky, co vypouští z pusy Bára Hrzánová jako malá školačka uznávajícího hrdého Budžese jsou prostě úžasné... A ta pointa, no nemám slov... kdyby to šlo, dám víc jak 5*... :)
Lepší pozdě nežli později (2003)
Skvělá komedie se skvělým Jackem Nicholsonem a okouzlující Diene Keaton mě jednoduše okouzlila... Příběh o stárnoucím chlapíkovi jménem Harry, který si však svůj věk stále nechce přiznat přesvědší nás (i Harryho) o tom, že láska kvete v každém věku a také, že začít znovu se dá i po 50 :P
Leon (1994)
Prostě geniální... Jinak to říct ani nejde, Leon si mě získal stejně rychle jako malou Mathildu, jejíž představitelka Natalie Portman drží obdivuhodně s úžasným Jeanem Renem krok... jasných 5*