Poslední recenze (58)
Anthony Jeselnik: Na porodním hoří (2019) (pořad)
Anthony Jeselnik, muž pomalého frázování, chůze a celkového výstupu, který nás často až otravně nechá čekat na pointu, má svůj další, na sesbíraných vtipech vytvořený stand-up. Většina komiků má svůj set vytvořený z vlastních zkušeností a odpozorovaných situací, Jeselnik jen hází jeden nekokretní a černohumorný joke za druhým. Nakonec to samozřejmě začne působit monotónně s tím, že značnou část vtipů lze odhadnout, přesto jsou mnohé Jeselnikovy pointy skvělé a do nudy jeho výstup nikdy nespadne.
Christine (1983)
Vlastně nechápu, proč se z Christine nestala větší klasika. Technicky je to prostě brilantní, vypiplaný kousek s realistickými vizuálními efekty a skvělým soundtrackem. Ten tvoří balanc rock-and-rollových songů a tradičně minimalistický synťákový doprovod dua Carpenter-Howarth. Na teen film je casting sympaticky věrohodný a Kingovo tematizovaní automobilového fetiše je pořád aktuální.
BONDING (2019) (seriál)
Ačkoli by téma mohlo svádět k lascivnosti, je Bonding překvapivě spíše decentní a vtipný průvodce po skrytých a nezvyklých tužbách Newyorčanů tak, jak je Rightor Doyle zčásti autobiograficky napsal a zrežíroval. Postupně oba hlavní hrdinové (skvělí Levin a Scannell) odkrývají více ze své minulosti a střídají se tlumené intimní momenty s extravagantními přáními zákazníků, které hrdinům paradoxně pomáhají najít odvahu či sebevědomí.