Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
M*A*S*H (1972)
Dodám jediné, vím proč byl poslední díl tohoto seriálu jedna nejsledovanějších televizních událostí historie. Je to prostě bomba.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Spartakus (2010)
Hra o trůny (2011)
Mám za sebou všech deset dílů a nemám slov. Fantasy není můj šálek kávy a nikdy nebyl, ale kdyby byly všechny fantasy jako Hra o trůny, tak ten svůj postoj přehodnotím. Jelikož jsem od seriálu nic nečekal a spíš jsem se bál šíleností, tak jsem naprosto unešen vyzrálostí postav a dějovými zvraty. Jednoduše řečeno HBO se opět seriálově vytáhlo a k tomu není co dodat.
Profesionálové (1977)
Jako malý kluk jsem si nehrál na nikoho jiného než na borce z CI5, je to prostě srdeční záležitost.
Willy Fog na cestě kolem světa (1981)
Srdeční záležitost!!! I po těch letech, se na to hrozně rád podívám.