Recenze (174)
Film o filmu: Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2006)
Film o filmu byl lepší (se mi zdá), než film samotný.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Tak nějak se mi zdálo, že druhý piráti nemaj takovej spád, jako jednička. Asi to bude tím, že jsou roztažený do dvou částí. Ale i tak si udželi slušnou úroveň a já se u nich slušně bavil.
Superman se vrací (2006)
Tady není co vytýkat. Bryan Singer je na komixy machr. Kevi Spacey jako Lex Luthor je prostě dokonalej. Ovšem narozdíl od X-menů je Superman sem tam trošililinku nuda (škoda, že u nich Singer nezůstal). Ale opravdu jen malinko, jinak bych nedával 4 hvězdičky.
Velká země (1958)
To je prostě western s velkym W.
Nikde v Africe (2001)
Už hodně dlouho jsem neviděl dobrej německej film.
V jako Vendeta (2005)
Bravurní komixová adaptace. A taky skvělá hudba.
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Měl jsem dost smýšené pocity. Jako komixový fanda jsem nebyl vůbec spokojen s likvidací Xaviera, Jean Greyové atd. Nevim, kde na to Ratner (nebo scénárista) přišel, ale dost mě to vytočilo. I chování Phoenix bylo dost podivný. Ale na druhou stranu to byla slušná akce, která nakonec převážila nad negativními dojmy.
Královna Sumuru (2003)
Byl sem docela zvědavej a netěšenej. Ovšem už první minuty naznačly, že zcela zbytečně:((
Král džungle (1997)
Po druhém shlédnutí sem musel odebrat hvězdičku.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Jeden by neřekl, jak málo se dá z takovýhohle tématu vytřískat. Neuvěřitelné:(