Oblíbené seriály (10)
Pohotovost (1994)
Druhá šance (1999)
Živí mrtví (2010)
Teorie velkého třesku (2007)
Útěk z vězení (2005)
Prvá séria doslova božííí....potom to trošku skĺzlo kvalitou dole ( najmä 3 séria), ale šlo to.
Dva a půl chlapa (2003)
Tento seriál som dosť dlho ignoroval. šancu som mu dal v jeden nudný večer kedy som sa chcel len tak odreagovať, poprípade pobaviť a na film som náladu nemal. Spočiatku som si musel zvykať na ten "chlapský" humor, avšak čím ďalej tým viac ma to bavilo, a humor fungoval.....A neskonale sa mi páči postava Rose...tá je boží. P.S.: ešte stále seriál sledujem....momentálne idem na 9 sériu. Som zvedaví aké to bude bez Charlieho.
Akta X (1993)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Veľolepé dielo. Dramatický vojnový pohľad späť kde sa rodili hrdinovia, pričom niektorý z nich svojimi spomienkami vykresľujú udalosti odo dňa D. O čom je tento seriál?...O obyčajných ľuďoch...kde ani jeden z nich nieje hrdinom, ale každý z nich slúžil v rote plnej hrdinov.....
Odsouzené (2009)
Konečne slovenský seriál, ktorý stojí zato pozerať...