Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Každou neděli ráno jsme mohli vidět tento dětský pořad. V každém dílu byly různé pohádky a v pořadu vystupovali i postavičky Jů, Hele, Hary Šoumen, Muf Supermuf, Tryskomyš, Šamšula atd. (duklak2)

Videa (1)

Ukázka z filmu

Recenze (82)

Bohemák 

všechny recenze uživatele

Výtvarná stránka byla moc fajn, chvílemi pro Studio Kamarád psali i velmi nadaní lidé, hráli tam schopní a populární herci, ale ten původní ideologický záměr nelze úplně přehlédnout. Snaha označit dospěláky za nepřátele, kteří jsou hloupí a mají svůj svět (chodí v neděli dopoledne do kostela, místo, aby zasedli s námi k bedně - věřte - ten vysílací čas vážně nebyla náhoda), byla vyloženě obludná. ()

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Jů a Hele, Hary Šoumen, Muf, Supermuf, Tryskomyš a další.. Týden co týden, každou neděli ráno až do roku 89' poté se pořad přejmenoval tuším na "Studio Rosa" pak na "Jů, Hele, neděle" a v různých obměnách přetrval až do dnešních dnů!!! Kultovní pořad až poté přišly Magion s Vegou, které tak trochu tomtuto pořadu z mého pohledu ubraly na popularitě.. ()

Reklama

sportovec 

všechny recenze uživatele

Letitý páteřní pořad našeho televizního českého vysílání pro děti a mládež si setrvale zachovával vysokou profesionální úroveň, která vznikala postupně na přelomu padesátých a šedesátých let minulého století a byla spojena s osobnostmi typu Štěpánky Haničincové nebo Olgy Čuříkové. Pominout nelze ani plejádu dalších skvělých jmen přímo či nepřímo navazujících na tehdy rozlehlou oblast tvorby pro nejmladší posluchačskou a diváckou generaci. O tehdy dosahované úrovni a jejích výsledcích si budeme muset ještě hodne dlouho nechat dát zdát. ()

Phobia 

všechny recenze uživatele

S odstupem času naprosto nechápu, co mě na tomhle pořadu bavilo (s výjimkou pohádek - ty můžu pořád). Besedy, kabaret - omg, fakt jsem se na tohle každou neděli ráno těšila?!? Děti holt nejsou tak náročné publikum, jak s oblibou tvrdí herci a moderátoři:-). V hodnocení tedy zohledňuji tu někdejší přízeň, protože ve svém věku už to skutečně nejsem schopná posuzovat objektivně, sentiment mi vůči tomuto pořadu každopádně nezůstal. 55% ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Studio kamarád bylo jasným bodem každé neděle pokud člověk jako dítko někam s rodiči nejel. A ctili jej i babičky, které jinak hned po pořadu vyháněly dětičky ven na vzduch nebo na procházky.  Díky tomuto pořadu měla řada rodičů možnost se o víkendu trochu dospat, protože odrostlejší dětičky zvládnuvší si už samotné zapnout všechny ty televizory značek Tesla, Selena nebo Rubín se uměly vzbudit na čas. Pak už jen stačilo potichu  zmizet v obývacích pokojích před televizní obrazovky ještě pěkně v pyžamu, zachumlat se do heboučké larisy a koukat ... Je zajímavé, že si vybavím jakoukoliv socialistickou znělku tehdejších pořadů a to nejen pro děti, ale znělku Studia kamarád si nevybavuji.  Když jsem si jí pustil na ytb, vůbec mi to nic neříkalo...  Studio kamarád byl hlavně Jiří Chalupa, který mu opravdu vtiskl kus sebe a posunul tento pořad ještě někam dál. Ten se mi vybaví jako první a pak hned v závěsu samozřejmě Jů a Hele se svým - ahoj kamarádi! Máme vás rádi ! S hlasy pana Lábuse a Jiráka.  No a samozřejmě všichni ti černí loutkoherci míhající se černým pozadím studia držíc v rukách tryskomyšku nebo zlouna Mufa Supermufa. Časem přibyl i Hary šoumen dabovaný panem Cízlerem. A to vše byo zarámováno tehdy mnou ne tak oceňovanými (o to ale dnes více) kulisami a kresbami úžasného výtvarníka pana Stanislava Holého. Různá vyprávění a blbnutí Mufa s Jůheláky sice bavilo, ale vždy jsem se nejvíce těšil na pohádky, Malý televizní kabaret a pravidelný seriál v závěru. Arabela, Létající čestmír, Křeček v noční košili atd... Úžasný čas tehdy... Je zajímavé, že se pak kouzlo vytratilo. Objevili se novímoderátoři i nové figury např. pták Čau, ale to už nebavilo. On byl člověk už i trochu starší, takže je pochopitelné, že měl jiné zájmy. Zajímalo by mne ale zda na ty pozdější malé diváky mělo stejný účinek jako na nás co jsme jej sledovali ještě černobíle v úplných začátcích. Žádnou ideologii či propagandu režimu si nevybavuji, byť i tam nejspíše soudruzi zvolna tlačili na pilu už i u těch nejmenších diváků... Ze sentimentu přihazuji pátou hvězdičku. * * * * * ()

Galerie (32)

Zajímavosti (28)

  • Ota Jirák uvedl, že když v jedné ze scének měl ve scénáři text: „A jsme v rejži,“ tak jelikož v té době se zrovna rýže zdražovala, dramaturgie se bála, že by to bylo považováno za provokaci a text změnila. (Olík)
  • V roce 2024 v jednom z rozhovorů vtipkoval dřívější moderátor Jiří Chalupa, že postavy Jů a Hele, které mluví ve třetí osobě, předběhly dobu a už tehdy byly genderově vyvážené. Záměr byl, aby byly blízké klukům i holkám. (Olík)

Reklama

Reklama