Reklama

Reklama

Černé ovce

(pořad)
  • Československo Černé ovce, sem tam bílá
Publicistický
Československo, 1992, 13-28 min

Obsahy(1)

Tento publicistický pořad vysílá Česká televize s přestávkami již od roku 1993. V letech 2001 až 2002 byl nahrazen publicistickým deníkem Černá, bílá, který uváděla současná moderátorka a reportérka Iveta Fialová. Od začátku roku 2003 pak byl pořad vysílán jako týdeník pod svým původním názvem a v současné době se vysílá každý všední den večer, přičemž o jeho moderování se kromě Ivety Fialové stará i Vlado Štancl, který je s tímto pořadem spjat již od jeho začátků. Obsahově se pořad střídá. Zatímco Vlado Štancl nám nabízí různé testy, poradí jak a co nakupovat a mj. nám i skrytou kamerou v reportážích objasní, kterým hospodám a restauracím se vyhnout a naopak, Iveta Fialová se pak věnuje závažnějším věcem. Především v nich hrají hlavní roli kauzy, dopravní nehody, úřady a hájení našich práv. (Stocki)

(více)

Recenze (75)

Raimok 

všechny recenze uživatele

Miluju části, kde se testujou výrobky a služby - od hranolků v restauraci, přes pračky až po cestovní kanceláře. Něco takovyho se, když nepočítám časopis dTest, málokde dozvíte. A zrzatej, fousatej Štancel tomu dodává ty správny grády... Naopak nesnáším ty kecy, kde si někdo pořád na něco stěžuje. 65 % ()

Ydrosten 

všechny recenze uživatele

Takže i černé ovce, nám spadly do neuvěřitelně trapného formátu. Stejně jako u " kolegů " se z pořadu o 5 reportážích které na něco upozorňovaly, stal pořad o 2 reportážích, které defacto nic neřeknou. A ten vysílací čas ! // Pondělí : 2 minireportáže. // Úterý : 2 minireportáže. // Středa : 2 minireportáže. Čtvrtek : 1 reportáž + souhrn toho co jsme mohly vydět v Pondělí, v Úterý, a ve Středu. Reportáže mají minimální informativní hodnotu - tak jako samozřejmě že mě mrzí že paní K.M. z Brna, měla smůlu a naletěla podvodníkovy, ale abych jako radu přijal fakt, že si příště má ( máme ) dávat větší pozor, je trochu prazvláštní a nic neříkající plkanec. :::::::: Stejně jako u podobných pořadů, se z formátu cca 25 minutového pořadu ( opravdu to před 3 - 4 lety bylo mnohem delší ) stal formát o 6 - 7 minutách ( těch 13 minut uvedených v informacích, je zavádějících, protože tak 3 minuty tam melou nějaké nacvičené scénky, 3 minuty vysvětlují pravidla soutěží ) Jediné co na tomto pořadu vyniká, jsou testy všeho možného. Jinak ostatní reportáže nestojí za větší zmínku než ty v jakýchkoliv zprávách ( na jaké koliv TV stanici ) Takže Já osobně hodnotím pouze testovací reportáže. ()

Reklama

CANNIBAL 

všechny recenze uživatele

Pokud se jedná o nástroj jak informovat o firmách, které májí vůči zákazníkům nekalé obchodní praktiky, tak je to určitě dobrá a užitečná věc jak se bránit, či se jim obloukem úplně vyhnout. Na druhou stranu když ale dělají testy výrobků, tak pouze s dTestem. A za takovouhle čuňárnu mám platit koncesionářské poplatky?! Za nekompletní testy a zbytek si draze shánět u dTestu?! To sou ale sprostý k***y! ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Nekonečná hra kočky s myší. Za tým koček nastupují podnikatelští vyčůránci, dream team myšáků reprezentují naivní trumberové, kteří nejen, že do oprátky dobrovolně nastrčí hlavu, ale oni si i to oko nejprve poctivě připraví, a posléze pod sebou sami podkopnou stoličku. Jo jo, chce to odvahu koupit na základě inzerátu v Blesku pilulky na hubnutí, ze zdi na veřejných záchodcích si opsat číslo na firmu půjčující peníze anebo začít něco používat bez návodu k použití. Ještě větší odvahou ale je s tím vylézt před kameru a snažit se obhájit frází, že "mně jde o princip, ne o prachy." :-) ()

Ravi 

všechny recenze uživatele

Pořad, který je na jednu stranu u nás velmi potřeba, na druhou stranu jsou tu někdy lidé s tak banálními problémy, že člověk zírá, jak s tím může jít někdo do TV (např. ten pes, co nebyl rasa jakou si majitelka představovala, ale když ji prodavač řekl před kamerou, že jí vrátí peníze jen, když mu psa vrátí, tak holka cukla :-))) to jsem se nasmál) No nic. 65% = 3/5 ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama