Reklama

Reklama

Nejslavnější motoristický magazín světa, který pravidelně sleduje tři sta milionů diváků. Vizuálně působivé představení vozů je doprovázeno odlehčeným komentářem, který zaujme nejen technické nadšence. Závod auta s rychlovlakem, fotbal s auty a mnoho dalších šílených nápadů. A k tomu všemu nesourodá, a zároveň skvěle se doplňující trojice vtipných moderátorů (TV Prima)

(více)

Videa (9)

Trailer

Recenze (196)

Scraffy 

všechny recenze uživatele

Vynikajúci britský humor. Hlavná trojka Clarkson, Hammond a May sú spoločne veľmi dobrý a hádžu hlášky, ako na bežiacom páse. Majú geniálne nápady, ktorými pobavia a zaujmú aj tých, ktorý sa o autá zaujímajú veľmi málo, až skoro vôbec. Ako aj ja. Toto je určite jedným z najlepších televíznych programov, aké sa kedy vysielali. Môžem sa pochváliť, že som videl takmer všetky časti a stále ma to veľmi baví. A tie ich špeciály nemajú chybu! Tie sú zrejme to najvtipnejšie, čo som kedy videl ohľadom televíznej produkcie. Naozaj vydarené. Len škoda, že keď táto trojka odišla, tak to stratilo šťavu a aj keď som dal tým novším častiam šancu, tak ma to už jednoducho nebavilo. To si radšej pozriem nejaké staršie diely. Ale aj tak si to zaslúži plný počet! ()

TwoFace 

všechny recenze uživatele

Clarkson, May a Hammond – tři nejlepší moderátoři na světě v tom nejlepším pořadu na světě. Výhodou Top Gearu je, že na něj můžete koukat i když vás auta moc neberou, protože tady jde o tu show, o britský humor a bezchybný vizuál. Speciály pak patří k tomu nejlepšímu. Byla to nezapomenutelná a neskutečná jízda! ()

Reklama

Ceberus 

všechny recenze uživatele

Autům příliš neholduji, byť mi řidičský průkaz nechybí. I když mě tedy nechávají novinky ze světa automobilismu chladnější než ostatní příslušníky stejného pohlaví, nutno uznat, že autoři Top Gearu odvádějí svou práci velmi kvalitně a ukazují, že i recenze na auta mohou být podávána velmi zajímavě a netradičně. ()

boni 

všechny recenze uživatele

V autech se moc nevyznám, respektive mě vůbec nezajímají. Automobilový sport nepovažuji za sport, auto prostě a jednoduše považuji za prostředek, kterým se přemisťujeme z bodu A do bodu B, a přesto Top Gear zbožňuji. To je dle mého soudu dostatečně flagrantní vyjádření kvality. Sice jsem neviděl všechno, ale i tak si dovolím tvrdit, že kvalita jednotlivých epizod je opravdu na konstantní úrovni. Určuje ji v prvé řadě obrovský rozpočet, který BBC díky průměrné světové sledovanosti okolo 300 milionů lidí Top Gearu dala, a v řadě druhé až neuvěřitelně sehraná moderátorská trojice, jenž vše podá erudovaně a zároveň s mimořádně infantilním humorem. V jednotlivých dílech většinou přeskočím minimálně celebrity v autě za rozumnou cenu, to mě vážně nezajímá, a někdy i testy méně zajímavých aut, ale jakmile dojde na hlavní zápletku, tak si můžeme být jisti, že to bude kvalita. A když nám ještě čas od času do toho hodili nějaký ten speciálek, tak to už si musíme zákonitě - a s maximální lascivností - mnout pytlík. ()

Segrestor 

všechny recenze uživatele

Nejsem zas takový fanda automobilů a dlouho jsem si vystačil s favoritem, ale co jsem přesedlal do "nadupaného mazlíčka" nemohl mému zraku ujít pořad Top Gear. Brzy jsem se pídil po všech dílech. Pořad je tvořen velice poutavou formou a proto je možná tolik populární, ano, jde i o ta auta. Účast zajímavých hostů je jen další plusový bod do kapsy tvůrců. Trojice ostřílených moderátorů předvádí dokonalou závodnickou show a tak nezbývá, než doporučit alespoň jeden jediný díl. ()

Galerie (35)

Zajímavosti (22)

  • V Bolívijskom špeciáli, čiže v 6. epizóde 14. série, je na konci 43. minúty vidieť kameramana za autom Jamesa Maya. (Polcas)
  • Od roku 2002, kedy bol program obnovený sa ako "auto za rozumnú cenu" používalo Suzuki Liana. V ôsmej sérii ho nahradil Chevrolet Lacetti. Od začiatku pätnástej série jazdia pozvaní hostia na vozidle Kia Cee'd. (m.a.t.o.)
  • Autá roka podľa Top Gearu:
    2002 - Land Rover/Range Rover
    2003 - Rolls-Royce Phantom
    2004 - Volkswagen Golf GTI
    2005 - Bugatti Veyron
    2006 - Lamborghini Gallardo Spyder
    2007 - Subaru Legacy Outback/Ford Mondeo
    2008 - Caterham Seven R500
    2009 - Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
    2010 - Citroën DS3
    2011 - Range Rover Evoque (m.a.t.o.)

Reklama

Reklama