Reklama

Reklama

Fantomas se zlobí

  • Francie Fantômas se déchaîne (více)
Z natáčení  - Mylène Demongeot

Obsahy(1)

Pronásledování rafinovaného Fantomase přivádí tentokrát komisaře Juvea, novináře Fandora a jeho snoubenku Helenu do Říma, kam je svolán významný vědecký kongres. Hvězdou tohoto kongresu má být profesor Lefebvre, vědec zabývající se výzkumem v oboru hypnózy. Jeho objevy jsou tak převratné, že se dá předpokládat, že Fantomas bude mít o stařičkého vědce zájem a postará se o jeho zmizení. K únosu skutečně dojde, ačkoli určit toho pravého profesora mezi třemi navlas stejnými je pro komisaře Juvea úkol nelehký. (Intersonic)

(více)

Videa (1)

Z natáčení  - Mylène Demongeot

Recenze (303)

MM11 

všechny recenze uživatele

Druhá část trilogie o Fantomasovi se rozjíždí pomalu a tak se v mysli začnou šířit obavy - jen aby to nedopadlo jako Četník v New Yorku. Narychlo zplácnuté vaření z vody. To co jsem však teď napsal, na to zapomeňte, není tomu tak. Znovu se rozeběhne kolotoč situací s vysokou zábavností. Po vlekých tahanicích dostává definitivně Louis De Funés větší prostor, k nelibosti Jeana Maraise a nad sérií se začínají vztahovat mračna. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Druhý diel je možno o trochu slabší, ako ten prvý. Je tu viac príťažlivých lokácií, pozrieme sa do Ríma, viac sa poprechádzame po Fantomasovom sídle, ale mám pocit, že z viacerých sekvencií, ako napríklad vo vlaku alebo na maškarnom bále, sa dalo vyťažiť viac vtipnejších situácií. Každopádne vzhľadom na nostalgické spomienky z mladosti a legendárny lietajúci Citroen nebudem znižovať hodnotenie. Z dnešného pohľadu je to skôr za tri. ()

Reklama

Pierre 

všechny recenze uživatele

Jak je ten Fantomas geniální. Přes jedničku odehrávající se v temné Paříži jsme se přehoupli do Říma. I přesto že tenhle díl je z celé série nejvíc bláznivá komedie (právě proto je nejlepší) díky dabingu Miroslava Moravce a skvělému Jeanu Maraisovi opět na nás dýchne z obrazovky to Fanomasovské tajemno které opět vystřídá smích díky ještě skvělejšímu Lousovi v roli komisaře Juvea a jeho pomocníkovi. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Pronásledují mě, já se otočím a srazím dva lotry svou třetí rukou." Třírukej komisař Juve je skvělej. A byl by skvělej i tehdy, kdyby neměl střílející dřevěnou nohu, střílející doutníky a ztopořenou pásku přes oko. Jeho stíhání Fantomase, Fandora i tří profesorů Lefevrů je prostě dokonalý. Kdepak zavedený postupy, to chce instinkt. Pak by mohl Fantomas pláchnout jedině v lítajícím Citroenu, což by byl samozřejmě úlet. A jelikož se v tom zmatku neustále pohybuje i nádherná Helena, tak bych si ji dovolil pozvat na oběd do Říma, abychom se mohli společně pobavit nad genialitou vyznamenaný hvězdy francouzský policie. ()

Anthony 

všechny recenze uživatele

Funes vytvořil opravdu vtipný herecký typ, ale měl většinou smůlu na filmy, v nichž hrál. Z velkého množství věcí, co natočil, je hodně blbostí, ale občas se najde nějaký režisér, který se nenechá Funesem převálcovat, ale který ho dokáže využít. Z té lepší části je i tato geniální trilogie. Konečně má Funes rovnocenné protihráče a jeho postava má svoji funkci (tj. smích není vyvoláván jen tím, že by pobíhal před kamerou a zlostně cosi pokřikoval). Tento díl se mi navíc z celé trilogie líbí nejvíce. Hlavně kvůli kouzelné scéně ve vlaku. ()

Galerie (43)

Zajímavosti (38)

  • Komisař Juve (Louis de Funès) si v letadle nenavlékne padák, nýbrž jenom jakýsi pytel, na což jej Fandor (Jean Marais) upozorní. Juve přesto z letadla vypadne bez padáku, ovšem při záběrech na jeho postavu letící vzduchem je evidentní, že padák má. (Robbi)

Reklama

Reklama