Reklama

Reklama

Kampaň bez loga

všechny plakáty
Krátkometrážní / Dokumentární
Česko, 2014, 13 min

Obsahy(1)

Krátký dokument Terezy Reichové a Eugena Hrabína chce prostřednictvím čtyř osobních výpovědí ozřejmit základní principy, na nichž je založena již několik let probíhající kampaň pivní značky Budweiser Budvar. Cílem dokumentu není pošpinit konkrétní firemní jméno ani zmiňované osoby. Autorům šlo o to odhalit, pojmenovat a vysvětlit reklamní kampaň, jejíž největší síla spočívá v tom, že ji většina lidí jako reklamu nevnímá. Podobných kampaní probíhá celá řada a je jen na nás, jaký postoj k nim zaujmeme.
(oficiální text distributora)

(více)

Recenze (2)

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Dobre vedieť, ako sa všelijak zneužíva reklama, no predsa je to len krátky dokument s pár rozhovormi a malým rozborom, takže nič extra. ()

Fifer 

všechny recenze uživatele

Velmi důležitej dokument, kterej Vladimír neprávem zavrhuje. Nikdo Vladimírovi nebere jeho cestu, netvrdí, že je špatná, jde jenom o to nedělat ze sebe nekomerční alternativu, když už jí dávno nejsem. Tzv. kooptace (tedy vykradení antikomerčních směrů a myšlenek a jejich začlenění do mainstreamu, jejich zpeněžení) je velkým problémem a je třeba důsledně rozlišovat, co je koníček a co je byznys. Dokument k zhlédnutí zde: https://vimeo.com/88877475 ()

Reklama

Reklama