Reklama

Reklama

Země na scestí

  • Čína The Wandering Earth (více)
Trailer

VOD (1)

Zemi ohrožuje blížící se srážka s Jupiterem a lidstvo hledá novou hvězdu. Osud planety teď leží v rukou hrstky nečekaných hrdinů. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (132)

Nethar 

všechny recenze uživatele

Uvěřitelnost hodnotit z pochopitelných důvodů nebudu (lidé postaví gigantický pohonný mechanismus, který vychýlí Zemi z její oběžné dráhy, přeruší rotaci a přepravuje do jiného planetárního systému, Jupiter náhle mění sílu gravitace, apod.). Triky na velmi vysoké úrovni, je to celé takové velkolepé, obří, vybuchující a pohyblivé ;-) Ale taky to je dost hodně čínské. Odlišná mentalita je znát, vtípky nejsou vtipné, smutné chvilky ztráty bližních přehrají během asi pěti vteřin něco z minulosti, co nikdy předtím ani potom nebylo a nemuselo být zmíněno, nijak s ničím nesouvisí a potřebovalo by to několik desítek minut, aby to dávalo smysl, všechno to prostě letí nějak hrozně rychle, jako že "udělejte to epické a vybuchující a barevné, dejte tam vše, co vás napadne a moc nad tím nepřemýšlejte. Máte? Super. Vypadá to skvěle, možná přepatlané, ale každý si aspoň něco najde. Cože? Že to má dohromady 12 hodin? Tak to ne, sestříhejte to nějak na dvě, to je fuk, hlavně nechte ti nejlepší trikové scény." ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Jacky Wu má rozhodně talent na hledání finančně úspěšných projektů. Po Wolf Warrior 2 si vybral další úspěšný kasovní trhák, ale samotná kvalita filmu za moc tentokrát nestojí. Čína se rozhodla natočit své první velké Sci-Fi a zkombinovala Gravitaci s 2012 a je to takový nečekaně nezábavný mišmaš s celkem schopným CGI, ale po akční stránce nevyužité a příběhově to taky nijak nevybočuje, spíš vykrádá starší známější Sci-Fi. 50% ()

Reklama

Cervenak 

všechny recenze uživatele

Wow! :D Čínske trikové veľkochujoviny vysoko prokonávajú tie americké nielen v stupidite, odťažitosti od postáv, ale hlavne v kvalite trikov. Napriek tomu je to celkom zábava, odsýpa to tak rýchlo, akoby to zostrihali z dvakrát takého dlhého filmu. Viem si celkom predstaviť, že na papieri to vyznievalo ako originálna a vedecky dobre premyslená sci-fi (napokon, je to od "toho Číňana, čo dostal Huga za Problém troch telies"), ale takto sfilmované je to absolútny trash. :) ()

Maximilianus 

všechny recenze uživatele

Číňanom nemožno uprieť ambície. Film pôsobí veľkolepo, ale to hlavne efektami, ktoré boli miestami až premrštené. Celkovo vyznieva trochu zastaralo, možno pred desiatimi pätnástimi rokmi by bol aktuálnejší. S niektorými postavami sa snažili ísť viac do hĺbky, ale viac menej moc sa s charaktermi nevyhrali. Bolo ich viac, aby mal kto umrieť, ale inak išli iba z misie do misie a bolo celkom jedno kto je kto. 7,2/10. ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

Úvodné minúty sú akýmsi zhustením premisy jedného z najšialenejších a zároveň najzábavnejších katastrofických sci-fi snímkov minulého tisícročia, japonského filmu GORATH ( 1962 ). Vtedy sa matička Zem potrebovala odkloniť zo svojej dráhy titulnému planetoidu ( jadru mŕtvej hviezdy ? ). O zábavu postarané. A práve tento snímok a príbeh považujem za akési spirituálne pokračovanie, alebo za tak v dnešnej dobe moderne moderný reboot. Premenlivé CGI triky, patriotizmus, akcia rázna. Možno to nieje to najlepšie vo svojom žánri, ale chcel by som to vidieť na veľkom plátne, kam takéto príbehy patria. Echo pre distribučné spoločnosti. ()

Galerie (93)

Zajímavosti (3)

  • Trailer na film bol prvýkrát predstavený 25.12.2018 v Čínskom múzeu pre letectvo a vesmír v Pekingu. [Zdroj: mtime.com] (Enceladus)
  • S tržbami 693 milióny amerických dolarů v Číně (700 miliónů celosvětově) se ke květnu roku 2019 jedná o druhý nejvýdělečnější čínský film všech dob. (Jirka_Šč)

Související novinky

Hollywoodu se v Číně přestává dařit

Hollywoodu se v Číně přestává dařit

27.12.2019

Čína, druhý největší filmový trh po Spojených státech amerických, se dlouhé roky zdála být pro Hollywood jedním z hlavních terčů filmového marketingu. Pakliže studia chtěla zaútočit na tamější… (více)

Reklama

Reklama