Poslední recenze (2 155)
Gentleman v Moskvě - An Invitation (2024) (epizoda)
Tak Mary-Elizabeth si připisuje po Fargu další brutálně sexy roli a každý její výstup je synonymem smyslnosti a erektivnosti. Jinak ale těžko říct, kam to vlastně celé směřuje. Udělal se nějaký časový skok po prvním dílu, ale vlastně nevíme, kam bude příběh jako takový směřovat, nebo o čem to vlastně bude. Či se to jen zaměří na osobní příběh jednoho trestance s domácím věžením v hotelu, nebo dostaneme nějaký větší dobový společenský pohled na Rusko.
SILVESTR 2001 (2001) (pořad)
Rozhodně nejhorší z těch Adamcových Silvestrů, aspoň z těch, co jsem viděl, jelikož 2002 není (v době psaní komentu) volně dostupný. Už je tu vidět taková únava materiálu. K Novotnému přibyli ještě zoufale nevtipná Štěpánová, anektodovej Rychlý a tehdy začínající dvojka Gondíků, takže z toho byl spíš takovej Silvestrovskej guláš, ale někdy míň je vlastně víc...
Fallout - Season 1 (2024) (série)
Herní série mě zastihla jen okrajově skrze první díl, ale tak nějakou obecnou znalost o ní i tak mám, a řekl bych, že kdyby si tvůrci představovali představení jejich světa na TV obrazovkách, tak by to klidně mohlo být takovým způsobem. A to představení světa je tu poměrně klíčové, protože první řada primárně představuje svět Falloutu, a právě kvůli tomu, jak přehnaně jednoduchý příběh je, tak zatím nejdu na plnou palbu. Jinak je to parádní retro sci-fi jízda, která mixuje archaické stereotypy o postapu s westernovými motivy, okořeněné o špetku toho nejlepšího černého humoru. A Ella Purnell je tak suprově tupoučká, že si jí prostě zamilujete hned po prvním díle.