Poslední recenze (3 492)
Kdo je to žena? (2020)
Kedy si tá mužatka s vrecami od zemákov pod očami stihla vymeniť Calvin Klein podprdu za Nike podprdu!?
Humane (2024)
Ked som v úvodných minútach videl ten lacný obraz a nesympatické xichty, bál som sa, že to bude nejaká divadelná chujovina. Avšak kupodivu , má to dobrý scenár aj dialogy. Ide v podstate o takú psychologickú vec, ktorá by si zaslúžila trochu vytrestanejšie a (jednoznačne) priame finále. Na môj vkus bolo totiž zbytočne ukecané a natiahnuté. Síce nenadchne, ale ani neurazí no moju pozornosť si film dokázal udržať nonstop. Takže za čistých 50% aka 3 hviezdičky.
Vincent musí zemřít (2023)
Vincent doit mourir začína ako uletená podivnosť, ktorá ma slušne navnadila, avšak po nejakých štyridsiatich minútach, alebo tak nejako, som sa začal pomaličky nudiť zistiac trpkú skutočnosť, že nejde o nič inovatívne, ale o už ohraný scenár, no v inom prevedení. Podobných filmov tu už bolo požehnane. 40%
Poslední deníček (47)
Emily Kusche
as Nina Steiner in Doppelgänger. Sobowtór (2023)