Oblíbené seriály (6)
Městečko South Park (1997)
Simpsonovi (1989)
Ne, nebojím se to říct. Tohle je bezesporu ten nejlepší seriál, který kdy vzniknul. Snad neexistuje nikdo, kdo by ho neznal a neviděl alespoň jednu jedinou epizodu. První řady jsou kultovní záležitost. Ale ani teď, po více než dvaceti letech neztratil mnoho ze své kvality.
Hra o trůny (2011)
Říkala jsem si, že vyzkouším jeden díl a potom uvidím. Podívala jsem se na první a den a půl jsem nevstala od obrazovky. Pohltilo mě to. Je to zvláštní seriál, v jiném jsem neviděla takovýhle poměr krve a sexu. Už aby byla další řada.
Comeback (2008)
Zaručeně nejlepší a nejvtipnější český seriál. Hlášky z něj se staly součástí mého slovníku, jeho postavy mi dokonale přirostly k srdci a na Ozzáka nedám nikdy dopustit. Jestli vše, co nova kdy vyprodukovala stálo za nic, tak comeback to vše vynahrazuje. Skvělé.
Přátelé (1994)
Na tomhle seriálu jsem vyrůstala. S Rachel a Rossem jsem prožívala jejich lásku a nenávist. Fandila jsem Chandlerovi a Monice. Přála si být jednou z těch, které Joey řekne "Ahoj, jak to jde" smála se Phoebině naivitě. Všechny jsem je milovala. A u posledního dílu brečela jako želva.
Phineas & Ferb (2007)
Oni jsou ti nejlepší bráchové na světě. Vždycky mi zvednou náladu. U jejich vynálezů se vždycky musím smát. Jejich písničky mi stále znějí v hlavě. Jejich hlášky nikdy nezapomenu. "Ahoj Phineasi, co děláš?"