Recenze (794)
Meč a čaroděj (1982)
Šestnáctá minuta rozhoduje. První a zároveň poslední přežitelný Pyunův film.
Zabijáci (1946)
Jedna z 10+1 femme fatale, které musíte vidět, než umřete.
Ponorka na dně (1978)
Norfolk (anglicky Norfolk Island, norfolcky Norfuk Ailen) je malý ostrov v jižním Tichém oceánu. Leží na 29° 01′ 59" j. š., 167° 57′ 00" v. d., 1400 km východně od Austrálie, 740 km severozápadně od Nového Zélandu a 750 km jižně od Nové Kaledonie. Spolu se dvěma sousedními ostrovy tvoří Norfolk jedno z vnějších teritorií Austrálie. Symbolem ostrova, vyobrazeným i na jeho vlajce, je jehličnan blahočet ztepilý (Araucaria heterophylla), endemit, který ve volné přírodě roste pouze zde, i když se v jiných částech světa pěstuje jako pokojová rostlina.
Let's Dance 2 (2008)
Napsat tak vylízané dialogy muselo dát práci, najít tak protivné hlavní hrdiny taky, ale i přesto se obávám, že vynaloženou energii neocením. K tomu hip hop a kšiltovky a mně se dělá zle. Celý film je jak need for speed bez aut... jděte a vyhrávejte pouliční turnaje, pche. Na druhou stranu alespoň závěrečná desetiminutovka byla dobrá.
Nájemná vražda (1958)
Podařená hříčka s hudebním doprovodem na hranici geniality. http://filmnoirblog.blogspot.com/2009/11/murder-by-contract-1958.html
Bytost (1982)
Zapomenutý snímek s nezapomenutelným hudebním motivem, za který by se nestyděl ani Carpenter. Za ten zbytek ostatně také ne, atmosféra je hustá od první vteřiny až do konce. Pure 80's
Proroctví (1979)
woody nevidel Rockyho, coz me prekvapuje. Jinak film ma smysl videt jen pro jednu velmi legracni scenu se spacakem, jinak je to podprumer. Ale jde to.
Betonová zahrada (1993)
Přinejmenším stejně dobré jak McEwanova kniha. Zázraky se dějí.
The Tell-Tale Heart (1941)
Je to dobé, je to krátké a je to Poe.
Transsibiřský expres (2008)
Předvídatelná a nezajímavá zápletka táhnoucí se kupředu rychlostí vlaku, ve kterém se odehrává. Ačkoliv má místy tempo, nakonec vám stejně dojde, že tímhle vlakem pojedete několik dalších dní. A že vás to bude pěkně srát.